سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

برگزاری انتخابات برای تعيين نماينده سمن‌ها در هيئت‌های نظارت

مدير كل دفتر امور اجتماعي و فرهنگی استانداری فارس از برگزاری انتخابات برای تعيين نماينده سمن‌ها در هيئت‌های نظارت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی‌محمد موسوی مديركل اموز اجتماعی استانداری فارس گفت: به استناد دستور‌العمل و آيين نامه اجرايی، فرآيند برگزاری انتخابات برای مشخص شدن نماينده سمن‌ها در هيئت‌های نظارت از 7 خردادماه آغاز می شود.
 
موسوی افزود: بر اساس شرايط اعلام شده از سوي وزارت كشور تشكل‌های دارای شرايط كه برای عضويت در هيئت نظارت استان تمايل داشته باشند، می‌توانند نماينده خود را به استانداری فارس معرفی كنند.

وی ادامه داد: در شهرستان‌هايی كه بيش از 3 تشكل مردم‌نهاد در آن‌جا فعال است نيز كانديداها می‌توانند به فرمانداری‌های هر شهرستان مراجعه و ثبت‌نام كنند.

موسوی با اشاره به اینکه آگهی ثبت نام و شرايط نامزدها در روزنامه‌های كثيرالانتشار استان فارس منتشر می‌شود، اظهار داشت: آئين نامه اجرايی تاسيس و فعاليت سازمان‌های مردم نهاد مصوب سال 84 هيئت وزيران ملاك وزارت كشور برای صدور پروانه فعاليت سمن‌ها است.
 
گفتنی است بر اساس بند(ت) تبصره 5 ماده يك مصوبه ياد شده سازمان‌های مردم نهاد دارای يك نفر نماينده در هيئت نظارت هستند كه انتخاب اين نماينده منطبق بر ضوابطی خاص انجام مي‌شود.
انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.