شیراز؛

ضرورت دانش در ثمربخشی فعالیت سمن‌ها در مبارزه با مواد مخدر

ثمربخشی فعالیت سمن‌ها در عرصه مبارزه با مواد مخدر مستلزم كسب دانش، اطلاعات كافی و به‌روز از تحولات پیرامون خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس گفت: مستندسازی و گزارش‌نویسی یکی از تكنیك‌های اساسی در راستای توانمندسازی سازمان‌های مردم نهاد فعال در عرصه مبارزه با مواد مخدر است.  
به نقل از روابط عمومی دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس، محمدرضا ابراهیمی با بیان اینکه در كارگاه آموزشی ویژه سازمان‌های مردم نهاد فعال استان در حوزه مبارزه با مواد مخدر كه در شهر شیراز برگزار شد، اظهار کرد: مستندسازی و گزارش‌نویسی دو موضوع مهمی است که همواره جهت اثربخشی و انعكاس مطلوب فعالیت‌های سازمان‌های مردم نهاد در دستور كار است.  
وی در ادامه افزود: با فراگیری مهارت‌های لازم در مستندسازی و گزارش‌نویسی می‌توان منبع و سندی برای آیندگان قرار داد تا در جریان خدمات انجام شده قرار گرفته و از تجربیات گذشته بهره ببرند.   
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس به تشریح اهداف برگزاری كارگاه آموزشی پرداخت و گفت: هدف از برگزاری این کارگاه‌ها این است که سمن‌ها دانش و اطلاعات کافی و به‌روز را از تحولات عرصه مبارزه با مواد مخدر کسب کنند تا بتوانند در اجرای فعالیت‌ها و برنامه‌های مورد نظر ثمر بخش‎تر باشند.
ابراهیمی اضافه كرد: انعكاس مطلوب فعالیت سمن‌ها باعث جلب همكاری دستگاه‌های متولی امر، خیرین و سایر افراد تاثیرگذار جهت حمایت از اقدامات سازمان‌های مردم نهاد خواهد بود.   
وی در خصوص برگزاری این کارگاه اظهار کرد: سازمان‌های مردم نهاد حوزه مبارزه با مواد مخدر باید از این فرصت پیش‌آمده نهایت بهره را ببرند تا بتوانند مستندسازی و گزارش‌نویسی را در سطح مطلوب انجام و نسبت به مشکلات موجود، نگاه تحلیل‌گرانه داشته و نسبت به رفع آن اقدام کنند.  
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس گفت: امیدواریم با برگزاری این كارگاه‌ها بتوانیم دانش کافی در حوزه مبارزه با مواد مخدر را انتقال داده به طوری که نقش اثرگذار سازمان‌های مردم نهاد در رویكرد اجتماعی كردن مبارزه با مواد مخدر در سطح جامعه نمود عینی داشته باشد.
انتهای پیام/
برچسب ها: ضرورت ، دانش ، فعالیت ، مخدر ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار