سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

تربیت بیش از 71 هزار حافظ قرآن در مجموعه نیروی انتظامی

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به تربیت بیش از 71 هزار حافظ قرآن در مجموعه نیروی انتظامی، گفت: ناجا سازمان برتر و پیش رو در ترویج فرهنگ قرآنی در بین نیروهای مسلح است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حجت الاسلام و المسلمین ابوتراب بهرامی رئیس عقیدتی سیاسی ناجا در جلسه بصیرت دینی کارکنان انتظامی استان آذربایجان شرقی، ضمن تقدیر از تلاش ها و مجاهدت کارکنان در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، گفت:حضور با بصیرت و حداکثری مردم در پای صندوق های رای و لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، تمام نقشه ها و توطئه های دشمنان ایران اسلامی را نقش برآب کرده و صلابت و اقتدار کشور را به جهانیان نشان داد.
 
وی در ادامه با تبریک سوم خرداد سالروز آزادسازی،خونین شهر قهرمان،گفت: فتح خرمشهر فتح ارزش های اسلامی بوده و بنا به فرمایش رهبر کبیر انقلاب " خرمشهر را خدا آزاد کرد".
 
بهرامی با اشاره به فعالیت های قرآنی در ناجا تصریح کرد: نیروی انتظامی یک نیروی نظامی،امنیتی ،صیانتی،فرهنگی و قرآنی بوده و تربیت بیش از 71 هزار حافظ قرآن در مجموعه ناجا نشان از توجه و اهتمام فرماندهان و مسئولان به امور قرآنی است.
 
نماینده ولی فقیه در ناجا با تأکید بر بیانات رهبر معظم انقلاب در شعار سال 96، وظیفه نیروی انتظامی را وظیفه ای خطیر در تولید و اشتغال عنوان و تصریح کرد: پلیس باید با به منصه ظهور رساندن امنیت و احساس آن در جامعه، موجبات توسعه سرمایه گذاری در جای جای کشور شده و در تحقق شعار سال نقش خود را به نحو احسن ایفاء کند.
 
حجت الاسلام و المسلمین بهرامی در ادامه با اشاره به حلول ماه مبارک رمضان و استفاده از این ماه در خودسازی و تهذیب نفس،اظهار داشت: استفاده از فرصت ها هنر است و انسان باید قدر آن را بداند و از فیوضات ماه مبارک رمضان نهایت استفاده و بهره را ببرد.
 
 
انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.