سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

برگزاری انتخابات الکترونیک بدون مشکل

انتخابات الکترونیک در 4 شهر خوزستان بدون مشکلی در حال برگزاری می باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ دکتر علی‌حسین حسین‌زاده، رییس ستاد انتخابات خوزستان با بیان اینکه انتخابات شورای اسلامی 4 شهر در استان به صورت الکترونیک برگزار می‌شود، بیان داشت: این انتخابات در 248 شعبه اخذ رای تمام الکترونیک، در شهرهای امیدیه، ماهشهر، بهبهان و خرمشهر در حال برگزاری است و مشکلی در روند برگزاری این انتخابات تاکنون گزارش نشده است.

وی تصریح کرد: با توجه به آموزش‌هایی که به دست‌اندرکاران و متصدیان برگزاری انتخابات الکترونیک در این چهار شهرستان داده شده است، تا این لحظه مشکلی در خصوص انتخابات الکترونیک وجود ندارد و روند انتخابات الکترونیک کاملا عادی است.

حسین‌زاده افزود: با توجه به مانور و آموزش‌هایی که پیش از آغاز انتخابات در این چهار شهر انجام گرفته است، مردم نسبتا آشنایی کامل با این روند رای‌گیری دارند و این امر کمک کرده است که امروز تا این ساعت گزارشی مبنی بر مشکل در روند برگزاری انتخابات الکترونیک نداشته باشیم.

رییس ستاد انتخابات خوزستان اذعان داشت: امیدواریم این شیوه به صورت موفق در سطح استان خوزستان انجام بگیرد و شاهد هیچ مشکلی در روند انتخابات الکترونیک تا پایان انتخابات نباشیم.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.