سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

همه نامزدها به قوانین پایبند باشند

امام جمعه شهرستان لنده گفت: انتخابات یک تکلیف است و لذا باید همه کاندیدای انتخاباتی تا پایان اعلام نتایخ انتخابات پایبند به قوانین باشند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در خطبه های نماز جمعه گفت: ضمن دعوت از مردم جهت حضور باشکوه در انتخابات اظهارکرد: انتخابات یک وظیفه ملی است که همه باید در آن مشارکت داشته باشند.

وی افزود: حضور گسترده مردم در انتخابات باعث افزایش عزت و اقتدار ملی و مایوس ساختن دشمنان خارجی و داخلی خواهدشد.

امام جمعه شهرستان لنده تصریح کرد: همه مردم باید خوب بدانند که شنبه بعد از انتخابات شبنه دوستی و برادری است و همه باید درکنارهم به زندگی عادی خویش بپردازند.

وی تاکیدکرد: یقینا دشمنان به دنبال تفرقه و آشوب در انتخابات هستند که به امید خداوند با رای قاطع ملت سیلی مستحکمی به دهان یاوه گویان و بدخواهان زده خواهد شد.

محمودی اصل اظهارکرد: کاندیدای های ریاست جمهوی و شوراهای اسلامی می بایست در خصوص اهمیت نظم و انضباط هواداران و دوستان و آشنایان خود را توجیح کنند که خدای ناکرده شاهد حوادث تلخی نباشیم.

وی در ادامه گفت: هیچ گروهی و یا جناحی هم حق ندارد تا پایان انتخابات و مشخص شدن نتیجه قطعی اقدام به برگزاری جشن و شادی بپردازد بلکه باید تابع قانون باشیم.


انتهای پیام/غ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.