سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بنیاد شهید و امور ایثارگران در هفته ای که گذشت؛

از قرار گرفتن ۱۲۶ هزار ایثارگر تحت پوشش تا مشارکت حداکثری مردم در انتخابات

بنیاد شهید و امور ایثارگران در هفته ای که گذشت شاهد اخباری از جمله قرار گرفتن ۱۲۶ هزار ایثارگر تحت پوشش برنامه پایش سلامت، لزوم صیانت از کیفیت شبکه های اجتماعی معتمدان معین و مشارکت حداکثری در انتخابات بوده است.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بنیاد شهید و امور ایثارگران در هفته ای که گذشت با اخبار متنوعی رو به رو بوده که از جمله آن ها می توان به قرار گرفتن ۱۲۶ هزار نفر از ایثارگران تحت پوشش بیمه پایش سلامت، لزوم صیانت از کیفیت شبکه های اجتماعی معتمدان معین و مشارکت حداکثری در انتخابات موجب استمرار راه شهدا است، اشاره کرد.

* ۱۲۶ هزار نفر از ایثارگران تحت پوشش برنامه پایش سلامت قرار می گیرند

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: در سال ۹۶ تعداد ۱۲۶ هزار نفر از ایثارگران به صورت ویژه در قالب طرح پایش سلامت تحت مراقبت و درمان قرار می گیرند.

وی تصریح کرد: همچنین برنامه های متعدد بهداشتی و درمانی برای ایثارگران سالمند، جانبازان شیمیایی، اعصاب و روان، نخاعی، قطع عضو، همسران جانبازان، والدین آن ها، همسران شهدا و سایر ایثارگران اجرایی می شود.

* لزوم صیانت از انسجام و کیفیت شبکه های اجتماعی معتمدان معین

سردار محسن انصاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ۱۶ هزار نفر عضو شبکه اجتماعی معتمدان معین ایثارگران هستند که ۶۶ درصد از آنان به صورت کاملأ فعال بوده و باید تلاش شود تا ۳۴ درصد نیمه فعال نیز به تدریج فعال شوند.

وی خاطر نشان کرد: در تلاش هستیم تا زمینه مشارکت بیشتر اعضای این شبکه در مسائل اجرایی و حوزه های دانشجویی بیش از گذشته فعال شود.

* مشارکت حداکثری در انتخابات موجب استمرار راه شهدا است

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: شهدا و ایثارگران برای پیروزی انقلاب اسلامی تلاش های بسیاری داشتند و پس از انقلاب نیز در دوران جنگ تحمیلی برای دفاع از کشور و بقای نظام جمهوری اسلامی جان فشانی کرده اند.

 وی تأکید کرد: امروز نیز مشارکت حداکثری مردم در انتخابات علاوه بر تعیین سرنوشت موجب ثبات و تقویت نظام جمهوری اسلامی و در نتیجه استمرار راه شهدا می شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.