سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

تاثیر مطلوب برنامه های فرهنگی درزندگی مددجویان زندان

مدیرکل زندانهای استان کرمان در بازدید از زندان جیرفت در جمع مددجویان گفت : روحیه خوب مددجویان نشان از مثمر ثمر بودن برنامه های فرهنگی در این زندان دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،رمضان امیری گفت: تغییرات در زندان جیرفت بسیار محسوس است و مسئولین زندان در جهت اهداف سازمان و رسیدن به هدف سازمانی تلاش کرده اند.
 
وی افزود: مددجویان بایستی از خدماتی که به آنان ارائه می شود نهایت استفاده را داشته باشند و از فرصت فراغت زندان در جهت تهذیب نفس و اصلاح و تربیت گام بردارند.
 
امیری گفت: تمام تلاش مجموعه زندان و تعامل با مراجع قضایی صرفا جهت کمک و حمایت از زندانیان می باشد تا پس از اصلاح و تربیت مددجویان بازگشتی شرافتمندانه و سعادتمندانه به جامعه داشته باشند.
 
مدیرکل در جمع مددجویان تصریح کرد: ریشه بسیاری از جرائم مواد مخدر و اعتیاد است و گرایش به مواد مخدر انسان را از زندگی سالم باز می دارد و انسان را به بیراهه می کشاند.
 
وی خاطر نشان کرد: اگر مددجویان یا خانواده آنان در پی اشتغال و حرفه آموزی باشند و بتوانند مهارت لازم را کسب کنند با هماهنگی که با مراجع قضایی صورت گرفته است می توانند از تسهیلات قضایی و رفاهی بهره مند شوند.
 
رئیس زندان جیرفت هم در این بازدید ضمن ارائه گزارش عملکرد و کارهای صورت گرفته گفت: یکی از اولویت برنامه ای در زندان جیرفت ترک اعتیاد مددجویان می باشد که با توجه به آموزشهای روانشناسی و مهارتهای اساسی زندگی این مهم به بهترین وجه صورت می گیرد.
 
غلامرضا روشان افزود: شرکت مددجویان در برنامه های فرهنگی و آموزشی باعث شده است که مورد عنایت مراجع قضایی قرار گرفته و مراجع قضایی پس از تائید مددجویان توسط مسئولین زندان درصدد کمک به آنان هستند و برنامه های فرهنگی، مذهبی و قرآنی بسیاری برای مددجویان در حال برگزاری است که این برنامه ها اکثر مددجویان را تحت پوشش قرار می دهد.
 
انتهای پیام/ح

برچسب ها: زندان ، کرمان ، فرهنگی ، تربیت ، مددجو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.