سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

برگزاری سومین کارگاه 60روز از ایده تا اثر در مازندران

سومین کارگاه تولید نمایشنامه 60روز از ایده تا اثر با هدف تولید نمایشنامه های کوتاه ویژه اجرا در مساجد و دیگر مکان های عمومی در حوزه هنری مازندران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حوزه هنری مازندران اعلام کرد سینا دلشادی نویسنده و کارگردان مدرس این دوره آموزشی در اولین روز این دوره بر اهمیت ایده و موضوع در روند نمایشنامه‌نویسی اشاره و تشریح کرد که چگونه تکنیک می‌تواند به انتقال معنا و محتوای نمایش‌نامه کمک کند.

وی همچنین با طرح موضوعات و موقعیت‌هایی از قصص قرآنی و زندگی امامان و توجه به خاطرات رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس که از جذابت و موقعیت های نمایشی بسیار برخوردارند، از هنرجویان خواست ایده های خود را بر مبنای آن‌ها بنویسند تا در نشست بعدی طرح‌های نوشته شده ارائه و درباره آن‌ها بحث و گفتگو شود.

این دوره در 15 نشست حضوری طی سه ماه برنامه ریزی شده است و نویسندگان در این دوره ارائه ایده، طرح، رویدادها، نگارش نسخه اول و بازنویسی نهایی را در دستور کار خود دارند.

دومین روز از سومین کارگاه تولید نمایشنامه 60روز از ایده تا اثر پنج شنبه 4 خرداد 96در حوزه هنری مازندران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.