سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندرعباس؛

راه اندازی ترانستینر هوشمند برای نخستین بار در کشور

برای نخستین بار در کشور، ترانستینر هوشمند به دست متخصصان ایرانی طراحی و راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،اله مراد عفیفی پورمدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان  گفت: در این طرح نیروهای متخصص فارغ التحصیل دانشگاه های تراز اول ایران  مانند صنعتی شریف، امیرکبیر و خواجه نصیر، سیستم DC ترانستینر فرسوده سامسونگ شش با طراحی جدید به سیستم AC تبدیل کردند.  
 
وی افزود: در این طرح تمامی قسمت های الکتریکی ترانستینر تغییر کرده و حتی قسمت هایی از سازه دستگاه نظیر اتاق برق، جک ها، تابلو برق ها و سپرها نیز طراحی و ساخته شده است.
 
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان  گفت: سامانه پردازنده دستگاه سیستمی کاملاً جامع و تصویری است که کار با دستگاه را برای اپراتور و نیروی فنی آسان و راحت می کند.  
 
اله مراد عفیفی پور افزود: پیش از این، نرم افزار پردازشی هوشمند PLC ترانسینرها در ایران از سازنده های بزرگ تجهیزات بندری خارجی خریداری می شد .
 
وی گفت: سامانه پردازشی علاوه بر مدیریت هوشمند دستگاه، بازخوردهای کاملی از تمامی قطعات دستگاه نظیر ترمزها، کنتاکتورها، کنترل فازها، فیوزها، برکرها، درایوها، موتورها، فن ها، سیستم های ایمنی و غیره ارایه می دهد تا آسیب های ناخواسته احتمالی دستگاه به صفر برسد.
 
ترانستینر از جمله دستگاه‌‌ هاى پیشرفته و تجهیزات استراتژیک در بنادر محسوب می شود که جابه‌جایی، صفافى و بارگیرى کانتینر به کامیون‌ها در  پایانه های کانتینر به‌وسیله آنها انجام مى‌شود.
 
انتهای پیام/ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.