سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

الهیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مشارکت حداکثری ملت در انتخابات، برگ‎برنده ما در عرصه بین‌الملل است

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: بیگانگان بر اساس مؤلفه‌های گوناگونی چون میزان مشارکت مردم در انتخابات، اقتدار جمهوری اسلامی ایران را برآورد می‌کنند.

زهره الهیان عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌هایگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: انتخابات 29 اردیبهشت در شرایط حساس  و خطیری از مسیر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود و به همین جهت حضور میلیونی مردم پای صندوق‌های رأی از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه بیگانگان بر اساس مؤلفه‌های گوناگونی چون میزان مشارکت مردم در انتخابات، اقتدار جمهوری اسلامی ایران را برآورد می‌کنند، متذکر شد: میزان مشارکت مردم در انتخابات، بیانگر پیوستگی آنان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سهیم شدنشان در تعیین سرنوشت‌ جمهوری اسلامی است.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب با تاکید بر اینکه مردم به واسطه اعتماد به نظام و سازوکارهای آن پای صندوق‌های رأی می‌آیند، گفت: مشارکت حداکثری ملت در انتخابات، نقطه قوت و برگ‎برنده‌ای برای ما در عرصه بین‌الملل است و در شرایط پیش رو می‌تواند باعث اهمیت جایگاه و اقتدار جمهوری اسلامی ایران از منظر سایر کشورهای جهان شود.

 الهیان با بیان اینکه مردم متعهد و انقلابی ما همواره نشان داده‌اند که نسبت به تعیین سرنوشت کشورشان حساس هستند، خاطر نشان کرد: مردم ما در هر شرایطی و برای رقم زدن سرنوشت و آینده کشور در صحنه حاضر می‌شوند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.