در بیانیه مجلس خبرگان به مناسبت انتخابات رياست جمهورى‏ و شوراها؛

موعد حماسه آفرينى ديگرى نزدیک است/نامزدهای ریاست جمهوری با برنامه‌ریزی دقیق در راستای رفع مشکلات کشور گام بردارند

مجلس خبرگان رهبرى به مناسبت انتخابات رياست جمهورى‏ و شوراهای اسلامی شهر و روستا بیانیه ای صادر کرد.

موعد حماسه آفرينى ديگرى نزدیک است/نامزدهای ریاست جمهوری با برنامه‌ریزی دقیق در راستای رفع مشکلات کشور گام بردارندبه گزارش حوزه احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجلس خبرگان رهبرى به مناسبت انتخابات رياست جمهورى‏ و شوراهای اسلامی شهر و روستا بیانیه ای صادر کرد.
 
این بیانیه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

«إِنَّ اللّهَ يَأْمُرُكُمْ أَن تُؤدُّواْ الأَمَانَاتِ إِلَى أَهْلِهَا» /نساء 58

ملت شريف ايران!
 
29 ارديبهشت فرا می رسد و موعد حماسه آفرينى ديگرى نزديك مى‏ شود. مردم قهرمان ایران كه با «حضور فعال» و «مشاركت جدّىِ» خود در انتخابات، بارها صحنه‏ هاى عزت و عظمت آفريده و آگاهى و مسئوليت‏ شناسى خود را آشكار نموده است، هم اينك نيز براى انجام رسالت دينى، انقلابى و ملى خود به صحنه‏ مى ‏آيد تا با شور و شعور، انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار كند.
 
29 ارديبهشت، روز عمل به وصيت مؤكَّد بنيانگذار جمهورى اسلامى حضرت امام خمينى‏(ره) است كه‏ پيوسته بر شركت در انتخابات سفارش مى‏كردند و آن را وظيفه شرعى آحاد ملت مى‏دانستند.
 
29 ارديبهشت، روز تجديد عهد با شهيدان والا مقام انقلاب اسلامى در پاى صندوق‏هاى رأى است و در اين روز، مردم عزيز ما نشان مى‏دهند كه در راه حفظ و حراست از نظام اسلامى، هم چنان مصمّم، با نشاط و متحدّند و همانگونه كه رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه‏اى(مدظله العالى) تأكيد فرموده‏اند، انتخابات را با «حضور حداكثرى» به صحنه ديگرى از مقاومت و پايدارى در برابر دشمنان كينه‏توز، تبديل مى‏كنند.
 
مجلس خبرگان رهبرى، با تقدير و سپاس از عموم ملت رشيد ايران كه خود را براى «حضورى آگاهانه» و دشمن‏ شكن آماده ساخته است با تأكيد بر رعايت اخلاق سياسى و حق‏ الناس از سوى كانديداهاى محترم و هواداران آنها از همگان دعوت مى‏كند تا با بينش و بصيرت و در نظر گرفتن توانایی‌ها و سوابق كانديداهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا به كانديدایى كه در «تعهد به مبانى و ارزش‏هاى اسلامى»، «التزام به قانون اساسى» و اصل مترقى ولايت ‏فقيه، درايت و مديريت و نیز داشتن روحیه انقلابی از شايستگى بيشترى برخوردار است، رأى دهند تا به خواست خداوند متعال، رئيس جمهور آينده با رأی ای بالا، از پشتوانه قوى‏ترى برای حل مشکلات کشور برخوردار بوده و نیز نمایندگان منتخب شوراهای اسلامی در آبادانی شهر و روستا، توفيق بيشترى يابند.
 
این مجلس همچنین به طور ویژه از نامزدهای محترم ریاست جمهوری می‌خواهد با در نظرگرفتن مصالح عالی نظام، حفظ عزت، استقلال، امنیت و آرامش کشور و پرهیز از تنش و اختلاف، رفع مشکلات اقتصادی کشور و مسائل معیشتی مردم را با هدف تحقق اقتصاد مقاومتی در اولویت قرار داده و با برنامه‌ریزی دقیق در راستای ایجاد اشتغال، افزایش تولید، رفع رکود، بیکاری، گرانی و کاهش فاصله طبقاتی گام بردارند.
 
احمد جنتی
 
رئیس مجلس خبرگان رهبری
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار