سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

آمادگی 740 بازرس برای نظارت بر انتخابات در استان

740 بازرس برای نظارت بر نحوه اجرای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در روز جمعه 29 اردیبهشت در استان تعیین شده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،علی رشیدی رئیس هیات بازرسی انتخابات استان اعلام کرد: به ازای هر صندوق رای در شهرستان های دهگانه استان یک بازرس داریم و در هر 15 صندوق نیز یک سربازرس پیش بینی شده است.

علی رشیدی اظهار کرد: در مجموع 50 سربازرس نیز بر نحوه اجرای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان نظارت خواهند کرد.

رشیدی تصریح کرد: احکام تمامی این افراد صادر و آموزش های لازم به این بازرسان ارائه شده است تا با توجه به قوانین و مقررات فرآیندهای انتخابات را مورد نظارت و ارزیابی قرار دهند.

رئیس هیات بازرسی انتخابات استان ایلام یادآور شد: هر شهرستان نیز سه بازرس اصلی دارند و در مرکز استان نیز پنج نفر به عنوان اعضای اصلی هیات بازرسی استان در این دوره از انتخابات تعیین شده اند.

وی افزود: شورای نگهبان قانون اساسی نیز به ازای هر صندوق یک نفر را به عنوان ناظر مشخص کرده که در استان ایلام 740 ناظر بر انتخابات پیش بینی شده تا بر نحوه اجرای انتخابات ریاست جمهوری نظارت کنند.


انتهای پیام/ ب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.