فرماندار ایلام گفت: هم اکنون این مانور انتخاباتی در چهار نقطه از سطح شهر با هدف آشنایی مردم با نحوه رای دادن به صورت مکانیزه در حال برگزاری است.

آغاز مانور انتخابات الکترونیکی در ایلامبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، معروف بسطامی بیان کرد: هم اکنون این مانور انتخاباتی در چهار نقطه از سطح شهر با هدف آشنایی مردم با نحوه رای دادن به صورت مکانیزه در حال برگزاری است.
 
وی عنوان کرد: براساس تصمیم ستاد انتخابات کشور و استان، پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر در ایلام به صورت کاملا الکترونیکی برگزار می شود.
 
بسطامی اظهارکرد: این مانور از اوایل هفته جاری در چهار منطقه از سطح شهر از جمله روبروی فرمانداری، سعدی جنوبی جنب بانک کشاورزی، چهار راه پیام نور و بلوار جنوبی امام (ره) در ساعات وقت اداری (۸ صبح تا ۱۵ عصر) در حال برگزاری است.
 
وی افزود: مانور انتخابات الکترونیکی شورای اسلامی شهر ایلام تا ۲۶ اردیبهشت به مدت ۱۶ روز ادامه دارد تا مردم با دستگاه ها و نحوه رای دادن به صورت مکانیزه و الکترونیکی آشنا شوند.  
 
فرماندار ایلام با اشاره به تعیین ۳۰۶ شعبه اخذ رای ثابت و سیار برای انتخابات ۲۹ اردیبهشت خاطرنشان کرد: در مجموع ۱۵۷ شعبه ثابت و سیار (۱۰۲ شعبه شهری و ۵۵ روستایی) برای انتخابات ریاست جمهوری و ۱۴۹ شعبه ثابت و سیار (۱۰۲ شهری و ۴۷ روستایی) برای انتخابات شوراهای شهر و روستا برای جمع آوری آرای مردم پیش بینی شده است.
 
بسطامی مجموع داوطلبان ثبت نامی انتخابات شوراهای شهر و روستا در شهرستان ایلام را ۴۸۰ نفر اعلام کرد و یادآور شد: از این تعداد، ۱۹۳ داوطلب در شهر و ۲۸۷ داوطلب در روستا بودند که در مجموع ۱۱ نفر در شهر و ۲ نفر در روستاها رد صلاحیت شده و هفت داوطلب نیز انصراف دادند.  
 
 
انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.