به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛مدیرعامل شرکت گاز گیلان در دوره آموزشی طرح تکریم در جمع نیروهای امداد، کنتورخوان و گازبان گفت:در راستای تحقق طرح تکریم برای مشترکان باید همه ارکان سازمان درگیر باشند و از شرکت کنندگان در این دوره آموزش خواست به دلیل تماس مستقیم با مردم و مشترکان، با رعایت نکات اخلاقی و اخلاق حرفه ای، ضمن ارائه خدمات، اعتماد مردم را جلب کنند. جمشید ظهیری با بیان اینکه رویکرد شرکت گاز در آغاز نیم قرن دوم فعالیتش بر فرایندگرایی و افزایش کیفیت متمرکز شده است افزود: باید تلاش کنیم تا با اصلاح فرایندها و توانمندسازی نیروها در مسیر اهداف شرکت قدم برداریم.
وی ضمن تشریح اهمیت تکریم ارباب رجوع ،سامانه رسیدگی به شکایات و سیستم تولید و صدور قبض آنلاین تصریح کرد:یکی از اهداف اصلی شرکت گاز استان گیلان توجه به نیاز های مشتریان و پاسخگویی شفاف و به موقع به آنها است.