سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل گروه پزشکی خیریه مرهم خبر داد؛

انجام 90 عمل جراحی شکاف کام و لب دربیمارستان امام خمینی ایلام

مدیرعامل گروه پزشکی خیریه مرهم گفت: از ابتدای حضور تیم پزشکی موسسه خیریه مرهم در استان ایلام 90 عمل جراحی توسط اعضای این تیم انجام شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛محمدعلی کیانی مدیرعامل گروه پزشکی خیریه مرهم گفت: از ابتدای فرآیند ثبت نام از افراد متقاضی بیش از 850 نفر ثبت نام کرده اند که از این تعداد افراد 150 نفر غیر بومی و مابقی از تمام نقاط استان ایلام هستند که پیش بینی می شود 200 عمل جراحی بر روی آنها صورت گیرد.

وی اظهار کرد: گروه مرهم با 60 نفر بزرگترین تیم جراحی پلاستیک جهان بوده که برای اولین بار در استان ایلام حضور یافته اند و با عمل رایگان دغدغه‌های خانواده‌های این فرزندان را کاهش داده اند.

مدیرعامل گروه خیریه مرهم افزود: 16 جراح پلاستیک به همراه این گروه در بیمارستان امام خمینی (ره) در 9 اتاق عمل که در اختیار آنها قرار داده ایم به عمل جراحی مشغول بکار هستند.

کیانی ادامه داد: برای استفاده اشخاص نیازمند 2 روش ثبت نام اینترنتی و حضور در بیمارستان پیش بینی شده است.

وی یادآورشد: برای درمان افرادیکه مشکل شکاف کام و لب دارند ابتدا توسط متخصصین ویزیت و کسانیکه نیاز به عمل داشته باشند مورد جراحی قرار می‌گیرند که برآورد ما این است در این طرح بیش از 200 نفر مورد عمل جراحی قرار گیرند.

انتهای پیام/ د

انجام 90 عمل جراحی در ایلام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
یونس
۲۳:۳۲ ۲۷ بهمن ۱۳۹۷
لطفن به من هم کمک کنید هزینه عمل کردنه شکافه کام رو ندارم