سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

رتبه نخست مازندران در تولید 14 محصول کشاورزی

در بخش کشاورزی در تولید 14 محصول، مازندران رتبه نخست کشور را دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسن خیریان‌پور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مازندران گفت: مازندران باوجود همه تنگناها و مشکلات و همه توقعات برحقی که مردم استان داشتند از سال 92 تا 95 گام‌های متعددی و بلندی در سطح مازندران برداشته شد.

وی افزود: در مازندران یک‌هزار و 100 واحد در سال 95 توانستند از تسهیلات استفاده کنند و رتبه نخست کشور را به خود اختصاص دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مازندران با بیان اینکه 175 جلسه ستاد تسهیل در شهرستان‌ها و استان برگزار شد گفت: 4 هزار و 900 میلیارد تومان در بخش کشاورزی، خدمات و مسکن پرداخت شد.

حسن خیریان‌پور با بیان اینکه 730 میلیارد تومان در رابطه با بخش مسکن تسهیلات پرداخت شد افزود: به همه روستاهای استان که بالای 2 هزار و 100 روستا وجود در زمینه عمرانی توجه شد.

وی کمک دولت به دهیاری‌ها در ارتباط با عمران روستاها را 420 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: روز گذشته گازرسانی به 9 روستا در یکی از بخش‌های تنکابن با اعتبار 10 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: 570 روستای استان با اعتبار 530 میلیارد تومان در بخش گازرسانی اقدام شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مازندران با بیان اینکه یک‌هزار و 483 میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت راه‌های روستایی انجام شد گفت: در بخش کشاورزی در تولید 14 محصول، مازندران رتبه نخست کشور را دارد.

انتهای پیام/آ


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.