سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

كشف بيش از 10 هزار نخ سيگار قاچاق در اصفهان

ماموران انتظامی پليس مركز استان اصفهان در بازرسی از يك خودروی پرايد تعداد 10 هزار و 620 نخ سيگار خارجی قاچاق را کشف کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "حسن ياردوستي" فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان  ضمن اعلام اين خبر گفت: در راستاي مقابله با قاچاق کالا و برخورد با برهم زنندگان نظم اقتصادي جامعه ماموران انتظامي يكي از كلانتري هاي كلان شهر اصفهان در مسير كنترل و گشت زني محورهاي مركز استان به يک دستگاه خودروي پرايد مشكوك و آن را متوقف كردند.

وي با بيان اينکه ماموران در بازرسي از اين خودرو تعداد 10 هزارو 620 نخ سيگار خارجي قاچاق را کشف کردند، افزود: در اين رابطه فرد متخلف دستگير که به همراه كالاي قاچاق به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان معرفي شد.

ياردوستي ضمن تاکيد بر عزم پليس در برخورد با جرايم اقتصادي به نظريه كارشناسان در خصوص پيامدهاي منفي قاچاق اشاره كرد و خاطر نشان كرد: قاچاق کالا موجب از بين رفتن صنايع و منافع ملي مي شود و به صورت جدي در برنامه ريزي هاي اقتصادي تأثيرات بسيار منفي برجاي مي گذارد و از طرف ديگر قاچاق اثرات سوئي بر قيمت ارز مي گذارد كه پليس با اين پديده با تمام توان و جديت برخورد مي كند.

 اين مقام انتظامي در پايان از مردم خواست تا در صورت اطلاع از فعاليت هاي اقتصادي غيرقانوني مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.
 
 
 
انتهای پیام/م


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.