سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

بانوی بخشنده دزفولی، آبادگر مدارس

در اقدامی خدا پسندانه بانوی دزفولی کلیه طلاها و زیور آلات ، اندوخته مالی به همراه یک قطعه زمین همچنین منزل مسکونی خود به مساحت 175 مترمربع در مرکز شهر دزفول را برای ساخت مدرسه اهدا کرد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ عبدالنبی دفتری، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان خوزستان گفت: یک بانوی خیر دزفولی تمام دارایی خود را برای ساخت مدرسه در مرکز این شهر به مجمع خیرین مدرسه ساز اهدا کرد.

وی اظهار داشت: این بانوی نیک اندیش که مایل نیست نامش فاش شود در اقدامی پسندیده کلیه طلاها و زیور آلات ، اندوخته مالی به همراه یک قطعه زمین همچنین منزل مسکونی خود به مساحت 175 مترمربع در مرکز شهر دزفول را برای ساخت مدرسه اهدا کرد که هنوز ارزش ریالی آن برآورد نشده است.
 
رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز دزفول همچنین اظهار کرد: با برگزاری نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در دزفول که با رویکرد مشارکت در ایمن سازی مدارس برگزار شد علاوه بر کمک های نقدی قابل توجه از سوی خیرین دزفول ، یک فرد خیر هزینه 20 میلیارد ریالی بازسازی یک واحد آموزشی 12 کلاسه در دزفول را تقبل کرد.
 
دفتری افزود:علاوه بر این کمک ها یکی از خیرین مدرسه ساز 2،5 میلیارد ریال هزینه تکمیل مدرسه مهرشهر دزفول را متقبل شد.
 
وی از دزفول به عنوان شهر شاخص و پیشتاز کشور در امر خیر مدرسه سازی یاد کرد و گفت:خیرین دزفول در زمینه ساخت مدرسه و تجهیز فضاهای آموزشی از دولت پیشی گرفته اند.
 
انتهای پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۴۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
خدا خیر بده به همه شون .احسنت