سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیروانی: کی‌روش مانند گنجی است که باید از او استفاده بیشتری شود/ قول صعود نمی دهم

سرمربی تیم ملی جوانان گفت:بارها بیان کرده ام کی‌روش مانند یک گنجی است که باید از او استفاده بیشتری شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،  امیرحسین پیروانی سرمربی تیم ملی جوانان ایران در حاشیه مراسم بدرقه کاروان ایران به جام جهانی درباره عدم حضور رضا کرملاچعب در تیم ملی اظهار داشت: ما مجبور شدیم شخص دیگری را جایگزین کنیم، چرا که وی به دلایل مختلفی نتوانست در اردوهای تیم ملی شرکت کند، اما امروز در مراسم بدرقه حضور داشت و انرژی خود را تقسیم کرد، او درس بزرگی به ما داد، چرا که وی یکی از بازیکنان توانمند تیم ملی است که کاپیتان اول تیم بود و همه بچه‌ها او را دوست دارند.  
 
وی در پاسخ به این سؤال که آیا شما با کی‌روش هم مشورت کردید یا خیر، گفت: یک هفته پیش جلسه طولانی مدتی را با وی برگزار کردم، بارها بیان کرده ام کی‌روش مانند یک گنجی است که باید از او استفاده بیشتری شود، من در حد بضاعت خودم به صورت محسوس یا نامحسوس با او مشورت کردم و سرمربی تیم ملی هم از تجربیات بین‌المللی‌اش به من گفت.
 
پیروانی درباره مراسم بدرقه بیان کرد: مراسم خوبی را شاهد بودیم بود، مهم تر اینکه چهره های دوست‌داشتنی که قبلا برای کشورمان افتخارآفرینی کرده بودند در این مراسم حضور داشتند و فردا با یک انرژی مثبت عازم کره جنوبی خواهیم شد. 
 
سرمربی تیم ملی جوانان درباره حضور نورافکن در تیم ملی گفت: بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان، روز گذشته طی تماس تلفنی که با منصوریان داشتم، وی مجاب شد که نورافکن در جام جهانی ایران را همراهی کند، او بزرگ‌منشانه برخورد کرد و ما هم زمان داشتیم تا او به ما اضافه شود.  
 
وی همچنین در پاسخ به این سؤال که از حریفان تیم ملی شناخت دارد یا خیر، تصریح کرد: بله از تمام تیم های گروه مان شناخت کامل دارم،چرا که زامبیا قهرمان آفریقاست و کاستاریکا هم تیم خوبی به شمار می‌رود.شاید پرتغال جدی ترین رقیب برای تیم ما محسوب شود زیرا در رده جوانان، جزء پرافتخارترین تیم های جهان است، البته عدم حضور برخی تیم‌ها نشان می‌دهد کیفیت بازی‌ها بالاست،من قول صعود نمی‌دهم، اما تمام تلاش مان را می کنیم تا بتوانیم در‌ آنجا نتایج خوبی را بدست‌ آوریم.
 
پیروانی در پایان درباره دیدارهای دوستانه ملی‌پوشان با سنگال اظهار داشت: سنگال یکی از تیم‌های مدعی این رقابت ها است و ما توانستیم بازی خوب و تاکتیکی را مقابل این تیم برگزار کردیم.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.