سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایشگاه ریلی از 25 اردیبهشت آغاز خواهد شد/ 17 کشور خارجی در این نمایشگاه حضور دارند

معاون ناوگان حمل و نقل ریلی کشور گفت: پنجمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی از 25 اردیبهشت ماه با حضور 17 کشور خارجی آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بابک احمدی معاون حمل و نقل ریلی کشور در خصوص نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی اظهار کرد: پنجمین نمایشگاه حمل و نقل ریلی صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته از تاریخ 25 اردیبهشت تا 28 اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه‌ها برگزار می‌شود.

وی افزود: در پنجمین نمایشگاه حمل و نقل ریلی تعداد 174 شرکت مرتبط داخلی و 106 شرکت خارجی حضور دارند، ‌ضمن آنکه راه‌‌آهن‌ کشورهای ‌‌فرانسه، اسپانیا، ایتالیا، روسیه و لتونی در این نمایشگاه حاضرند‌ و آخرین دستاوردها و تکنولوژی‌های حوزه ریلی را در جهان به نمایش می گذارند.

احمدی در ادامه در خصوص متراژ غرفه های نمایشگاه بیان کرد: 12 هزار متر مربع متراژ غرفه های نمایشگاه خواهد بود که نسبت به گذشته اندکی بزرگ شده است.

این مقام مسئول با اشاره به حاشیه نمایشگاه ادامه داد: قرداد هایی با برخی از شرکت های خارجی در حاشیه پنجمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی منعقد خواهد شد همچنین action plan قرداد با هدف تولید 4 هزار و 900 دستگاه واگن در داخل با تامین منابع مالی خارجی و واردات یک هزار و 100 واگن در این نمایشگاه انجام خواهد شد که البته تا زمانی که خط تولید واگن ها آغاز نشود وارداتی هم صورت نخواهد گرفت.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.