سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشدار فلسطین به سران فیفا در مورد اسرائیل

انجمن فوتبال فلسطین اعلام کرد در صورتی که 6 تیم رژیم صهیونیستی تعلیق نشوند از فیفا به دادگاه حکمیت ورزش شکایت خواهند کرد.

به گزارشخبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از Inside the games، مسئولان فوتبال فلسطین معتقدند که جیانی اینفانینو، رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال فیفا با حذف مشکل فلسطین و رژیم صهیونیستی از برنامه کنگره، عملی غیر قانونی انجام داده است.
 
فدراسیون فوتبال فلسطین در اعتراض به فیفا اعلام کرده این فدراسیون باید هر چه زودتر ۶ تیم فوتبال رژیم صهیونیستی که در سرزمین‌های اشغالی پایه گذاری شدند را تعلیق کند و در صورتی که چنین این اتفاقی رخ ندهد، مسئولان فیفا باید فوتبال رژیم مصهیونیستی را تعلیق کنند و اجازه ندهند که تیم های این کشور در مسابقات رسمی به میدان بروند.
 
فیفا قرار بود در کنگره این فدراسیون که هفته گذشته در منامه بحرین برگزار شد،درباره مشکلات موجود میان فوتبال فلسطین و رژیم صهیونیستی تصمیم گیری کند اما در یک اقدام تعجب بر انگیز اعضای کنگره فیفا اعلام کردند که درمورد این موضوع صحبت نخواهند کرد.

برهمین اساس انجمن فوتبال فلسطین تهدید کرده چنان چه مشکل این فدراسیون حل نشود از فیفا به دادگاه حکمیت ورزش شکایت خواهند کرد.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.