رئیس انجمن فوتبال فلسطین به این دلیل که نخست وزیر رژیم صهیونیستی در تلاش برای تحت تاثیر قرار دادن فیفا است،‌ از او انتقاد کرد.

فشار نخست وزیر رژیم صهیونیستی به فیفابه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، در تماس تلفنی با جیانی اینفانتینو رئیس بین المللی فوتبال خواست در کنگره خود بحثی درباره مشکل فلسطین مطرح کند.

فلسطین اعلام کرده است ۶ تیم فوتبالی رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی پایه گذاری شدند و باید این تیم‌ها تعلیق شوند. در کنفرانسی که در منامه، پایتخت بحرین برگزار شد سازمان‌های مختلف از فیفا درخواست کرده‌اند که سریعا راه حلی برای این درگیری‌ها پیدا کند.
 
یک منبع آگاه رژیم صهیونیستی اعلام کرده "مناقشه فلسطین و رژیم صهیونیستی، در دراز مدت انجام خواهد شد و توسط فیفا قابل حل نیست."
 
راجوب که هفته‌ گذشته متهم شده بود که از ورزش برای ایدوئولوژی های شخصی سوء‌استفاده می‌کند، تماس‌های تلفنی نتانیاهو را بی سابقه خواند. او در این باره گفت‌: آنچه که نتانیاهو در سه روز گذشته انجام داد، در تاریخ فوتبال بی‌سابقه بوده است. فکر می‌کنم اینفانتینیو برای نتانیاهو کار نمی‌کند. وی از سوی فیفا انتخاب شده و منافع فیفا را در نظر می‌گیرد.

در هر صورت نتانیاهو از سران کشورهای عضو اتحادیه خواسته تا این موضوع را در دستور کار خود قرار دهند. همچنین یک مقام رژیم صهیونیستی اعلام کرده که دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی از سران ارشد کاخ سفید خواسته فشار بر محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین را بیشتر افزایش دهند.
 
با این حال، این مقام  گفت،"ما درک می کنیم که این مشکل بین مقامات آمریکایی و محمود عباس در طول سفر به واشنگتن حل نخواهد شد.
 
فلسطین از فیفا خواسته است در صورتی که انجمن فوتبالی رژیم صهیونیستی حاضر به اخراج تیم نشد، انجمن از سوی فیفا تعلیق شود.

6 تیم فوتبال در شهرک وجود دارد (معاله آدومیم (شرق اورشلیم) و آریل (شمال کرانه غرب)، چهار سلول (جنوب کرانه غرب) و گفعات زئو (شرق بیت المقدس) و Bkaaat هردن (شرق از بانک غرب) و آموزشی oranit (شمال کرانه غرب).


 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار