سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

مساعدت 19میلیارد تومانی حامیان به ایتام تحت حمایت کمیته امداد

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد اصفهان گفت:خیران در سال گذشته 19میلیارد و 400 میلیون تومان به صورت نقدی و غیر نقدی به ایتام کمک کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عبد الرزاق میرزایی  با اینکه طرح اکرام ایـتام از نیمه دوم سال ۷۸  و با هدف حمایت از کودکان یتیم و تامین نیازمندی‌های آنان در زمینه‌های معیشتی، تحصیلی و درمان آغاز به کار کرده است، گفت: افراد حقیقی یا حقوقی که در این طرح «حامی» نامیده می‌شوند با مراجعه به کمیته امداد یا درگاه‌های الکترونیک و تکمیل فرم اعلام همکاری، آمادگی خود را جهت تحت حمایت گرفتن یک یا چند کودک یتیم اعلام می کنند.
 
وی با بیان اینکه در طرح اکرام ایتام افراد نیکوکار با پذیرفتن و تقبل حمایت مالی از یک یا چند یتیم در طول سال نسبت به رفع مشکلات مادی و معنوی آنان اقدام می کنند ، تصریح کرد: خیران در سال گذشته 19میلیارد و 400 میلیون  تومان  به صورت نقدی و غیر نقدی به  ایتام کمک کردند.
 
میرزایی از افزایش  میزان همدلی مردم اصفهان در سال 94 گفت: حامیان و خیّران نیکوکار اصفهانی  حدود 17 میلیارد و 600 میلیون  تومان در راستای بر طرف کردن مشکلات ایتام در بخش هایی مانند ازدواج ، بیماری ، تحصیل ، ساخت وتعمیرات مسکن به نیازمندان اهدا کردند.
 
وی با بیان اینکه حضور نیکوکاران خیر در برنامه‌های محرومیت‌زدایی و توانمندی خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد تاثیر گذار است، افزود: از همه نیکوکاران دعوت می‌شود جهت توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت این نهاد همانند گذشته همراهی و همکاری کنند.
 
معاون  توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد اصفهان بیان داشت : خیران استان برای یاری نیازمندان  می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب ،۲۴۰۱-۱۱-۳۰۹۱۴۰۷-۲، شبای  ۸۰۰۶۰۰۲۴۰۱۰۱۱۰۳۰۹۱۴۰۷۰۰۲ir ، شماره کارت             ۶۰۶۳-۷۳۷۰-۰۰۰۰-۲۵۰۹ نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران  و یا سامانه آسان پرداخت  #31*88777* واریز کنند.
 
 
انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.