سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد؛

بهره مندی دو هزار خانوار مددجو از انشعابات رایگان

دو هزار خانوار مددجو کمیته امداد در استان از انشعابات رایگان آب ، برق و گاز بهره مند شدند .

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان   ازبجنورد؛ علی نوری مدیر تامین مسکن وساختمان کمیته امداد استان گفت : از مجموع انشعابات ارایه شده ۴۱۲ مورد در بخش آب ،۳۳۰ مورد انشعاب برق و860 مورد هم انشعاب گاز است .

وی به پرداخت ۲۳۱ مورد پروانه ساختمان و ۱۸۰ مورد عوارض شهرداری به خانواده های نیازمند تحت حمایت این نهاد اشاره کرد و افزود : مددجویان متقاضی می‌توانند با مراجعه به کمیته امداد و دریافت معرفی‌ نامه، به ادارات مربوطه مراجعه و از این انشعابات رایگان بهره‌مند شوند.

نوری تصریح کرد : در سال ۹۵ بیش از دو میلیارد تومان برای تأمین مسکن مددجویان روستایی و یک میلیارد و۶۰۰ میلیون تومان هم برای خرید و احداث مسکن مددجویان شهری هزینه شده است.

وی به اعطای بیش از پنج میلیارد تومان تسهیلات عمرانی به خانوارهای مددجو اشاره و اظهار کرد : این تسهیلات در راستای ساخت، خرید و تعمیرات کلی و جزیی منازل مسکونی به خانوارهای تحت حمایت پرداخت شده است.

وی عنوان کرد : سال گذشته بیش از یک هزار و ۱۴۶ مسکن مددجویی و فضاهای جانبی آنها با هزینه ای بیش از یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تعمیر و بازسازی شده است.

مدیر تامین مسکن و ساختمان کمیته امداد استان گفت : در سال 95 بیش از دو میلیارد تومان برای تأمین مسکن مددجویان روستایی و یک میلیارد و۶۰۰ میلیون تومان هم برای خرید و احداث مسکن مددجویان شهری هزینه شده است.

انتهای پیام/آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.