سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

شناسایی ۳۸۹ خوشه صنعتی در کشور

تاکنون ۳۸۹ خوشه صنعتی در کشور شناسایی شده است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در دیدار با استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: با توجه به اینکه توسعه خوشه‌های صنعتی از نظر مالی و فروش محصولات کمک زیادی می‌کند، از تشکیل خوشه صنعتی صنایع دستی در کهگیلویه وبویراحمد نیز حمایت می‌شود.

علی یزدانی افزود: پارسال مشکلات حدود ۴۰۰ شهرک صنعتی و بنگاه‌های زود بازده و کارگاه‌های تولیدی به صورت میدانی بررسی شد که بیشترین مشکلات آن‌ها مربوط به مکان یابی، عدم مدیریت منابع مالی و قیمت تمام شده محصول بود.

وی گفت: برای حمایت از سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی، ۸۰ درصد مشوق سرمایه گذاری (۵ درصد پیش پرداخت به صورت اقساط طی ۴ سال)، ۱۰۰ درصد هزینه‌های آموزش و ۵۰ درصد هزینه‌های پژوهش و پرداخت هزینه‌های برگزاری نمایشگاه‌ها پرداخت می‌شود.

رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران افزود: امسال به ۱۶۰ هزار نفر در شهرک‌های صنعتی به صورت رایگان، آموزش‌های لازم در زمینه‌های مدیریت کسب و کار، تولید و بازاریابی داده می‌شود.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد هم دراین جلسه گفت: برای بازگرداندن واحدهای راکد و شهرکهای صنعتی به چرخه تولید، کارهای خوبی انجام شده است و تلاش برای رفع مشکلات و کمک برای رونق بخشیدن به تولید در استان ادامه دارد.


انتهای پیام/د
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.