سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

تعداد واجدین شرایط رأی در گلپایگان بیش از 64 هزار نفر است

فرماندار گلپایگان گفت: بر اساس سرشماری سال ۹۵ تعداد واجدین شرایط رأی دهی در شهرستان گلپایگان 64 هزار و 208 نفر است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین فراست عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در مهلت ثبت نام از کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 220 نفر در بخش روستایی و 82 نفر برای شهر ثبت نام کردند.

وی افزود: در شهرستان 90 شعبه اخذ رأی تعیین شده است که از این تعداد 14 شعبه اخذ در سه شهر گلپایگان، گوگد و گلشهر و 42 شعبه در روستاهای شهرستان و دو شعبه سیار در نظر گرفته شده است.

فرماندار گلپایگان گفت: برای نخستین بار در 33 شعبه اخذ رأی در شهر گلپایگان انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: 7 نفر اعضای شورا در شهر گلپایگان، 5 نفر در شهر گوگد و 5 نفر در شهر گلشهر انتخاب می‌شوند؛ تعداد 5 نفر اعضای شورا در روستای سعیدآباد و 5 نفر در روستای رباط سرخ و مابقی روستاها 3 نفر اعضای شورا انتخاب می‌شوند.

فراست خاطرنشان کرد: بر اساس سرشماری سال 95 جمعیت شهرستان حدود 90 هزار نفر هستند که واجدین شرایط رأی در شهرستان گلپایگان تعداد 64 هزار و 208 نفر است.

وی با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری یک رفراندوم در کشور محسوب می‌شود و حضور مردم نشان دهنده اعتقاد به نظام است، عنوان داشت: با حضور حداکثری باردیگر حمایت خود به نظام را به اثبات می‌رسانند.

فرماندار با بیان اینکه در برگزاری انتخاباتی سالم 2 هزار و 500 نفر بسیج شدند، تأکید کرد: کاندیداها در تبلیغات انتخاباتی به مر قانون توجه و از تخریب دیگر کاندیداها استفاده نکنند.

وی با بیان اینکه شرکت در انتخابات یک رقابت و نباید به تخریب و تهمت به یکدیگر منجر شود، اذعان داشت: در حال حاضر همه تلاش ما مصروف به برگزاری انتخابات صحیح و با نشاط و سلامت است که وظیفه اصلی ما محسوب می شود.

 
 
انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.