سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

آغاز تبلیغات 857 نامزد نمایندگی شورای اسلامی کلانشهر مشهد

تبلیغات 857 نامزد انتخاباتی برای کسب 15 کرسی شورای اسلامی شهر مشهد از بامداد امروز همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، محمد رحیم نوروزیان فرماندار مشهد گفت: در این دوره در مجموع 958 نفر برای شورای شهر مشهد ثبت نام کردند که از این تعداد 885 نفر در هیات اجرایی تایید و 62 نفر صلاحیت شان رد شد و 12 نفر هم انصراف دادند.

وی افزود: در هیات نظارت شهر مشهد هم 85 نفر دیگر رد صلاحیت شدند که از مجموع 147 نفر رد صلاحیت شدگان در جریان بررسی هیات نظارت بر انتخابات استان 75 نفر تایید شدند.

فرماندار مشهد گفت: تبلیغات این انتخابات با ریاست جمهوری متفاوت است و هر یک از نامزدها در هر منطقه شهرداری فقط یک ستاد می توانند دایر کنند و پوسترها باید در انداز 100 در 70 سانتیمتر باید باشد.

نوروزیان افزود: راه اندازی کارناوال تبلیغاتی و بلندگوهای سیار و خارج از فضای تبلیغاتی ستاد برای تبلیغات ممنوع است و در جلسه توجیهی هفته قبل ،اطلاع رسانی های لازم در این خصوص به نامزدها انجام شده است .

وی افزود: برای تبلیغ در فضاهای سطح شهرنیز با هماهنگی هایی که با شهرداری شده، فضاهایی برای تبلیغات ریاست جمهوری و نیزشوراها در نظر گرفته شده که بر روی آن ها نوشته شده ' مخصوص تبلیغات شورای شهر یا ریاست جمهوری، که نامزدها می توانند از آنها استفاده کنند.

نوروزیان گفت: فضاهای تعیین شده برای تبلیغات نسبت به دوره گذشته افزایش خوبی دارد و نامزدها از نصب تبلیغات خود بر روی تابلوها و علایم و ستون ها و سایر فضاهای شهری پرهیز کنند.

پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت جاری برگزار می شود.

انتهای پیام// م.م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.