سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

ورود دو شرکت دانش بنیان کرمان درچرخه تولید و صنعت

مشاور استاندار کرمان در امور جوانان گفت: شرکت های دانش بنیان پس از تشکیل در پی دریافت اعتبارات و مجوز برای ورود به چرخه تولید و صنعت بودند که 12 شرکت دانش بنیان وارد این چرخه شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، حسین صفریان در جشنواره نشاط و امید جوانان که همزمان با هفته جوان افزود: گروه مشاوران جوان از سال 93 به دستور استاندار کرمان تشکیل شد و ما هیچگونه چارت و دستورالعملی نداشتیم و با تنظیم دستورالعملی در قالب هشت کمیته کار خود را آغاز کردیم.
وی افزود : پس از 2 سال و نیم با افتخار توانستیم در سایه حمایت های بی دریغ استاندار کرمان و تلاش سمن های جوانان کارهای بسیاری انجام دهیم لذا در شرکت های دانش بنیان چهار کمیته رفع موانع تولید تشکیل و مشکلات این شرکت ها بررسی شد.
مشاور استاندار کرمان در امور جوانان خاطر نشان کرد: ابتدا انتظار در سطح این بود که کارگزاری در پارک علم و فناوری برای اعطای مجوز مستقر شود و صندوق نوآوری و شکوفایی راه اندازی شود که با دستور استاندار انجام و ماحصل آن موجب افزایش چشمگیر شرکت های دانش بنیان شد.
وی تصریح کرد: در حوزه امور اجتماعی اولین گروهی که به حاشیه نشینی در 2 سال پیش ورود کرد گروه مشاوران جوان بود و استاندار کرمان مدیران را به منطقه آورد و ماحصل بازدید و پیگیری استاندار، طرح نجات و ساماندهی حاشیه نشینی بود که اکنون انجام می شود.
صفریان بیان کرد: در حوزه اقتصادی اولین گروه مورد مشورت استاندار برای تهیه الگوی توسعه در استان، گروه مشاوران جوان بود و در ادامه طرح هایی به ابتکار استاندار کرمان و مدیران اجرایی اجرا شد.
وی گفت: در امر ایجاد خزانه استعداد استان کرمان نیز تفکر استاندار در مورد نیروی انسانی و مهارت ها باعث شد طرح جانشین پروری در گروه مشاوران جوان آغاز و برآیند آن طرح توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی در هشت دستگاه به صورت پایلوت اجرا شود.
مشاور استاندار کرمان افزود: زمانی چارت نداشتیم اما همت داشتیم پس پا پس نکشیدیم و روزگاری نگاه به حوزه جوانان در دستگاه های اجرایی نگاه آمرانه بود اما امروز در بسیاری از دستگاه های اجرایی مشاور جوان استخدام کردند.
انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.