سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

تجلیل از ۱۶۰ معلم معلم نخبه در مشهد

مراسم تجلیل از ۱۶۰ معلم نخبه با حضور سید کمال حسینی مدیرکل اجتماعی استان و مسئول شورای ساماندهی جوانان در مشهد برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، کاظمی مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی دراین مراسم که در پژوهشکده عباس زادگان برگزار شد گفت: نقش جوانان در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی قابل تامل است به طوری جوانان آغازگر جرقه‌های انقلاب شکوهمند اسلامی بودند و بیشترین نقش را در رشادت‌های دوران ۷ سال دفاع مقدس داشته اند.

وی افزود: شجاعت این جوانان عارف مسلک و خداجو در دوران سازندگی و عرصه سیاسی چشمگیر بوده است و به ویژه اقتدار علمی معلمان نخبه مایه مباهات، عزت و افتخار ایران سرافزار اسلامی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت: برای اینکه زمینه استفاده از دانش و انگیزه جوانان ایجاد شود و از توامندی جوانان استفاده شود نیاز‌مند یک ساختار است و آن ساختار را می‌توان در حوزه " مشاوران جوان" آموزش و پرورش و اتاق فکر برای حضور جوانان و بررسی دیدگاه‌ها به صورت تخصصی یافت.

کاظمی انتخابات را عرصه‌ای بسیار مهم دانست به لحاظ اینکه جوانان در این عرصه نقش مهمی را ایفا می‌کنند و ادامه داد: جوانان می‌توانند حس اهمیت انتخابات و تاثیرگذاری آن بر سرنوشت جامعه را انتقال دهند.

داریوش پایسته مشاور مدیرکل در امور جوانان آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: تجلیل از نخبگان جوان معلم برای هفت ناحیه مشهد و منطقه تبادکان برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم برای معلمانی که در حوزه اقتصاد، علمی، قرآنی و پژوهش فعالیت داشته اند در هفته جوان برگزار شده است.

انتهای پیام//آ. ج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.