سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گیلان؛

امنیت و آرامش، ارمغان سربازان گمنام امام زمان (عج)

فداکاری و تلاش شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج)، ضامن امنیت و آرامش ایران اسلامی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛  نماینده ولی فقیه در گیلان در دیدار با مدیرکل، معاونان و مدیران شهرستانی اداره کل اطلاعات استان به مناسبت میلاد حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف و هفته گرامیداشت سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: نیروهای خدوم وزارت اطلاعات در جای جای ایران اسلامی با فداکاری و تلاش شبانه روزی خود امنیت و آرامش را برای جامعه به ارمغان آورده اند.

آیت الله زین العابدین قربانی ایران را جزیره امنی در فضای تنش زای منطقه توصیف و خاطرنشان کرد: فداکاری و تلاش شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) در کنار دیگر نیروهای امنیتی و نظامی موجب شده که دشمن جرأت تعدی به ایران اسلامی را نداشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه برای سربازان گمنام امام زمان (عج) نام مسمایی برای نیروهای مخلص اطلاعات است، گفت: ایمان به اسلام و عشق به ایران و نظام است که تحمل سختی ها را برای این سربازان ممکن می کند و این در حالی است که نه چهره این سربازان دیده و نه حتی از آنها اسمی برده می شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه به انتخابات 29 اردیبهشت اشاره کرد و افزود: در شرایطی که دشمنان نظام با استفاده از برخی ایادی داخلی به دنبال سوء استفاده و خدشه دار کردن این رویداد سیاسی مهم هستند تلاش بی وقفه و ایثارگرانه سربازان گمنام امام زمان (عج) در ناامید کردن این دشمنان بسیار تاثیرگذار است.

مدیرکل اطلاعات گیلان نیز صیانت از نظام و ارزش های آن را از مهمترین وظایف سربازان گمنام امام زمان (عج) دانست و گفت: مقابله با هرگونه چالش امنیتی، نفوذ و بر هم زدن نظم و امنیت جامعه در راس امور محوله به این سربازان است.

وی با اشاره به اهمیت رسیدن به توسعه پایدار و حفظ و صیانت از دستاوردهای کشور در عرصه های گوناگون افزود: نگهبانی و حفاظت از طرح ها و منابع مالی و اقتصادی کشور از دیگر ماموریت های سربازان گمنام امام زمان (عج) است.

مدیرکل اطلاعات گیلان با اشاره به انتخابات پیش رو تصریح کرد: برقراری آرامش و امنیت و برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت در محیطی آرام و بدون هرگونه تنشی با حضور حداکثری مردم اولویت نخست فرزندان ملت در وزارت اطلاعات است.
 
 
انتهای پیام/ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.