سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سروری در نشست خبری لیست خدمت:

تهران را دو شیفته می‌کنیم/ کمر همت را برای ایجاد شهری سالم‌تر و زیباتر بسته‌ایم

رئیس ستاد انتخابات لیست خدمت گفت: چشم انداز تهران باید شهری هوشمند، دانش بنیان و همیشه بیدار باشد، برنامه‌هایی برای دو شیفته کردن تهران داریم.

به گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛ پرویز سروری رئیس ستاد انتخابات لیست خدمت در نشست خبری که ظهر امروز در محل "پل طبیعت" برگزار شد، اظهار داشت: لیست خدمت کاملا کارشناسی، تخصصی و به دور از چهره‌های سیاسی است.

وی ادامه داد: اگر مردم لیست خدمت را انتخاب کنند ما برنامه‌ای داریم که برای هرکدام از مناطق تهران دفتری ایجاد کنیم و نمایندگان لیست خدمت در آن حضور داشته باشند تا موضوعات و معضلات شهروندان تهرانی را تجمیع کنند و در مجموعه شورا برای حل آن برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهیم.

رئیس ستاد انتخابات لیست خدمت تصریح کرد: شهر تهران باید هوشمند، دانش بنیان و همیشه بیدار باشد در این جهت دستور کاری داریم که بتوانیم تهران را دو شیفته کنیم یعنی اینکه شب‌های پایتخت هم فعال و پویا باشد. 

سروری با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های تهران استفاده‌های بیشتری کنیم، ادامه داد: برنامه‌های جدی برای کاهش آلودگی هوا و افزایش ضریب امنیت شهری داریم.

وی افزود: در طول 14 سال گذشته خدمات زیادی در تهران ارائه شده است اما کافی نیست و لازم است تا گام‌های سریع‌تری برداریم.

رئیس ستاد انتخابات لیست خدمت با بیان اینکه اعضای لیستمان را به گونه‌ای انتخاب کرده‌ایم که بتوانند اهداف و چشم‌اندازها را حاصل کنند، گفت: بیش از ده نفر از اساتید دانشگاهی که در مدیریت شهری کارآمد هستند در لیست حاضرند.

وی با تأکید بر ضرورت جوانگرایی و استفاده از ظرفیت جوانان ادامه داد: هفت نفر از اعضای لیست خدمت از جوانان متخصص و با توان هستند که می‌توانند به تحرک بیشتر شورا کمک کنند.

سروری ادامه داد: در عرصه فرهنگی و اجتماعی هم از دو تن از علمای خوشنام و توانمند تهران استفاده کردیم که در مسائل شهری متخصص و در مسائل اجتماعی و فرهنگی صاحب نظرند.

رئیس ستاد انتخابات لیست خدمت با اشاره به حضور فعالین دانشجویی و رسانه‌ای در این لیست ادامه داد: لیست شورای شهر افق روشنی را برای استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت‌های دانشجویی و رسانه‌ای ترسیم کرده است.

وی با اشاره به حضور متخصصین شهری در لیست خدمت اظهار داشت: حضور 17 نفر از متخصصین شهری این پیام را به مردم می‌دهد که ما آینده روشن، زیباتر، روان‌تر و معنوی‌تری را برای شهروندان تهرانی در نظر داریم.

سروری با بیان اینکه از ظرفیت‌های بانوان نیز در این لیست استفاده شده است، اظهار داشت: اعضای  لیست خدمت کمر همت را برای ارائه خدمات بهتر،شهری سالم‌تر، زیباتر، هوشمند‌تر و بیدارتر بسته‌اند ما همت‌مان را صرف می‌کنیم تا کارآمدی نیروهای انقلاب را در عرصه مدیریت شهری به نمایش بگذاریم.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.