دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: اینکه کاندیداها اموالشان را به مردم اعلام کنند اقدام مثبتی در جهت شفاف سازی است مردم باید بدانند کاندیداهای انتخابات برای آنان کار کرده اند یا برای جیب خودشان.

مردم باید بدانند کاندیداهای انتخابات برای آنان کار کرده اند یا برای جیب خودشان"پرویز سروری" دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اعلام دارایی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: اینکه کاندیداها اموالشان را به مردم اعلام کنند اقدام مثبتی در جهت شفاف سازی است.
 
وی ادامه داد: مردم باید بدانند کسانی که میخواهند زمام کارشان را به دست بگیرند آیا طی سالهای خدمتشان برای مردم کار کرده اند یا برای جیب خودشان.
 
سروری افزود: کسی که برای مردم کار کرده نمیتواند ثروت و مال زیادی داشته باشد اما اگر کسی که در نظام  از سوی مردم سمت هایی را گرفته و از این راه به قله های ثروت رسیده باشد این مسئله نکته منفی برای وی تلقی میشود.
 
رئیس ستاد انتخابات لیست خدمت در پاسخ به اینکه اعلام اموال از سوی کاندیداها چه پیامی را به مردم می دهد، تصریح کرد: اگر کسانی در طول 37 سال انقلاب از نظر سرمایه وضعیت قابل قبولی داشته باشند اینها وقت و کار خود را صرف مردم کرده اند اما اگر اموال کاندیدایی حاکی از این باشد که وی به درجات بالایی از ثروت رسیده است این پیام را به مردم می دهد که ثروت های ملی در مسیر منافع شخصی، حزبی و گروهی صرف شده است.
 
 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار