سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

تجلیل از معلمان نمونه گچساران

به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم از80 معلم نمونه شهرستان گچساران تجلیل شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ مدیر آموزش و پرورش گچساران در آئین تجلیل از معلمان نمونه این شهرستان گفت: کسب ۷۹ رتبه علمی، فرهنگی، ورزشی کشوری و استانی از مهمترین دستاورد و تلاش معلمان و دست‌اندرکاران تعلیم و تربیت گچساران است.

ظهیرالدین پورالحسینی افزود: کسب رتبه نخست آموزش و پرورش گچساران در پروژه مهر، شورای آموزش و پرورش، برنامه‌های پیوند اولیا و مربیان، حمل و نقل مدارس، تحقیق و پژوهش، درصد قبولی مدارس ابتدایی، بازارچه درس و کارآموزی، رشد نمرات نهایی دروس سال سوم به یک و هفت دهم از موفقیت‌های آموزش و پرورش شهرستان گچساران در مرحله استانی است. 

مدیر آموزش و پرورش گچساران ادامه داد: کسب رتبه نخست کشور در طرح جابربن حیان، رتبه اول در جشنواره اقدام پژوهی رشته ادبیات فارسی، راه‌یابی چهار طرح نوجوان خوارزمی به مرحله کشوری، کسب ۲۶ رتبه تک رقمی و ۲ رقمی در کنکور ۹۵ و کسب سه رتبه در جشنواره سفیران سلامت نیز از دیگر موفقیت‌های آموزش و پرورش گچساران در مرحله کشوری است. 


در پایان این آئین از معلمان برتر کشوری،استانی و شهرستانی و ۲۰ خانواده شهید فرهنگی با اهدای لوح سپاس و جوایزی تجلیل شدند.

انتهای پیام/د
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.