سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دولتمردان در استیضاح ها مصالح کشور را در اولویت قرار دهند

امام جمعه شهرستان مهران گفت: دولتمردان اگر می خواهند وزیری را استیضاح کنند حتما به مصالح کشور و عدم تضعیف دولت توجه داشته باشند مبادا خدایی ناکرده بعضی استیضاح ها ناشی از زد و بندهای پشت پرده و امتیاز گیری ها ناجوانمردانه باشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،حجت الاسلام و المسلمین سیدعبدالله امینی امام جمعه شهرستان مهران گفت : مهم ترین اصل انقلاب اسلامی حفظ استقلال کشور است که تنها راه به دست آوردن آن مقاومت است و آنچه تا کنون باعث شکست های مکرر سیاست های دشمنان انقلاب و استکبار جهانی شده است همین مقاومت است.

امینی افزود:در مسائل اقتصادی برای رسیدن به استقلال اقتصادی نیازمند مقاومت هستیم یعنی باید سیاست های اقتصاد مقاومتی را پیدا کنیم و نگاه مان به توانمندی های داخلی و ظرفیت های بی نظیر انسانی و غیر انسانی باشد، در غیر این صورت نه از آمریکایی ها و نه از اروپایی ها هیچ آبی برای ما گرم نمی شود.

وی ادامه داد: ما باید قبول کنیم که استکبار به دنبال از بین بردن استقلال اقتصادی کشور و ایجاد وابستگی است لذا متوسل به تحریم های ظالمانه علیه کشور ما شده اند، تنها راه ما برای مقابله با این تحریم ها مقاومت است؛ به این معنا که سیاست های اقتصاد مقاومتی را پیاده سازی کنیم .

 

انتهای پیام/با

سخنان خطیب جمعه مهران  در خطبه های نماز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.