سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیاوش چراغی‌پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

تجلیل از کار درست، پیر و جوان نمی‌شناسد

در داوری بازیگری، پیر و جوان مصداق نیست چرا که هم جوانان وقت برای شناخته شدن دارند و هم پیشکسوتان بسیار شناخته شده‌اند.

سیاوش چراغی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص جشن تقدیر از بازیگران گفت: این جشن از طرف بخش صنفی خانه تئاتر و انجمن بازیگران تئاتر برگزار می‌شود که از نظر من به عنوان یکی از اهالی تئاتر با 30 سال سابقه دارای ارزش و جایگاهی است که برای اهالی تئاتر و همکاران خودمان شکل می‌گیرد من امیدوارم که هیچ نگاه مقرضانه و حاشیه‌داری در تقدیر از بازیگران نباشد.

وی پیرامون اهمیت تقدیر کردن از بازیگران در عرصه تئاتر اظهار داشت: به هر حال بازیگران فعالیت می‌کنند تا دیده شوند و مورد توجه قرار بگیرند و بتوانند فعالیت‌های بیشتری را انجام بدهند و این تقدیر کردن‌ها در این راستا است و به بازیگران کمک می‌کند و می‌تواند در سرنوشت بازیگری یک جوان موثر باشد.

چراغی‌پور در خصوص اینکه تجلیل از کدام صنف بازیگران انجام شود، تصریح کرد: در داوری بازیگری، پیر و جوان مصداق نیست. به هر حال یک بازیگر جوان هنوز بسیار فرصت‌ها دارد تا بهتر و بیشتر شناخته شود یا از تلاش و زحماتش قدردانی شود ولی بازیگر پیشکسوت و کسانی که در نیمه یا آخر راه هستند، این فرصت برای آن‌ها کمتر است و از این منظر، شاید درست این باشد که به بازیگران پیشکسوت توجه بیشتری شود و من هم پیشنهاد داده‌ام که ما یک جلسات برای بررسی بازی جوانان داشته باشیم که آن‌ها هم مورد توجه قرار بگیرند.



انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.