سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

پایان قطع دزدانه درختان مرکبات در سیمرغ

فردی که اقدام به سرقت چوب با قطع درختان مرکبات در شهرستان سیمرغ می کرد، شناسایی و دستگیری شد

سرگرد محمد راعی خناری فرمانده انتظامی شهرستان سیمرغ در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  از شناسایی و دستگیری فردی که اقدام به سرقت چوب با قطع درختان مرکبات این شهرستان می کرد، خبرداد .

وی گفت: درپی شکایت یکی از باغداران این شهرستان مبنی برقطع درختان مرکبات و سرقت چوب از باغ مرکبات وی، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان سیمرغ افزود: ماموران با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی های همه جانبه به فرد ناشناسی که با یک دستگاه موتورسیکلت در حال تردد درمحدوده باغات مرکبات این روستا بود مشکوک شدند .

سرگرد راعی گفت: ماموران متهم را که دارای چندین فقره سابقه سرقت نیز بوده دستگیر و در بازرسی از وسایل همراه وی دوعدد اره دستی کشف کردند.

وی افزود: متهم در بازجویی های به عمل آمده به قطع شبانه درختان مرکبات این شهرستان و سرقت حدود یک تن چوب درخت مرکبات در این شهرستان اعتراف کرد .

فرمانده انتظامی شهرستان سیمرغ با اشاره به این که متهم پس از معرفی به مرجع قضائی با قرار وثیقه 500 میلیون ریالی روانه زندان شد ، از همکاری مردم در ایجاد امنیت پایدار در این شهرستان قدردانی کرد .

انتهای پیام/آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.