سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

دیدار فرماندار شهرستان گیلانغرب با مدیرکل فرهنگ ارشاد اسلامی استان کرمانشاه

فرماندار شهرستان گیلانغرب با حجت الاسلام والمسلمین رحیم جعفری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فرماندار شهرستان گیلانغرب در این دیدار ضمن تبریک انتصاب شایسته رحیم جعفری به عنوان سکاندار جدید عرصه فرهنگ و هنر استان کرمانشاه و آرزوی توفقات روز افزون برای ایشان، به ارائه ظرفیت‌های مختلف فرهنگی و هنری در شهرستان گیلانغرب و برخی کمبودها و مسائل و مشکلات در این منطقه پرداخت.

رحیم جعفری استعدادها و ظرفیت‌های مختلف شهرستان گیلانغرب را یک موهبت بسیار خوب برای مردمان این دیار دانست و گفت: ظرفیت های فرهنگی، اجتماعی، دینی و مذهبی این مردم کار ما مسئولین را سخت تر می کند و اهتمام ما را برای پاسداشت ارزش‌های ناب دینی و بومی‌این منطقه بیشتر می کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در این دیدار از فرماندار خواستار تقویت بنیه فرهنگی شهرستان گیلانغرب شد و اظهار داشت: از آنجا که این شهرستان دارای پتانسیل بسیار بالایی در همه زمینه های فرهنگی و هنری است از شما انتظار داریم که توجه و عنایت بیشتری به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گیلانغرب داشته باشید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.