فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت:ایستادگی مردم عامل کوتاه شدن سایه جنگ از کشور بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه ایستادگی مردم و فرهنگ ایثار و شهادت را موجب اقتدار نظام و کوتاه شدن سایه جنگ از کشور بیان کرد و گفت: همه ما باید برای ترویج این فرهنگ ارزشمند در بین نسل جوان تلاش کنیم.

 سردار بهمن ریحانی در دیدار با خانواده شهید جهادگر محمد عباسی در روانسر، اظهار داشت: پیروی مردم از فرهنگ ایثار و شهادت و پایبندی به مقاومت و اثبات ایستادگی ملت ایران در عرصه‌های مختلف موجب خنثی‌سازی تهدیدهای دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه تاکید کرد: استمرار فرهنگ ایثار و مقاومت در بین ملت ایران سبب می‌شود اقتدار و عظمت روزافزون داشته باشیم و ایستادگی در مقابل دشمنان همواره مشخصه ملت انقلابی و ولایت‌مدار ایران اسلامی در جهان است.

این فرمانده ارشد نظامی به امید بستن ملت‌های آزاده و آزادی‌خواهان عالم به ملت ایران و الگوبرداری از انقلاب اسلامی در مقابله با ظلم و ستم مستکبران اشاره کرد و گفت: شهیدان والامقام با ایثار و ازخودگذشتگی جان خود را برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی فدا کردند.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس با تاکید بر اینکه خانواده‌های معظم شهدای والامقام با صبوری در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی ثابت قدم هستند، یادآور شد: فرهنگ ایثار و شهادت تنها محدود به دوران دفاع مقدس نیست، چنان‌چه جوانان این مرز و بوم در دفاع از حرم آل‌الله و کمک به جریان مقاومت همچون شهدای دوران دفاع مقدس از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

وی ایستادگی مردم و فرهنگ ایثار و شهادت را موجب اقتدار نظام و کوتاه شدن سایه تهدیدها، تحریم‌ها و جنگ از سر نظام جمهوری اسلامی بیان کرد و متذکر شد: همه ما باید برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان تلاش کنیم تا همواره ایران اسلامی با اقتدار و عزت روزافزون در جهان همچون گذشته بدرخشد.

 
انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.