به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،جاسم جادری استاندار هرمزگان گفت : در این نشست دو ساعته با حضور برخی از مسئولان دستگاه های اجرایی استان به 20 تماس تلفنی پاسخ داده شد.
وی افزود:امسال از657 تماس تلفنی در سامانه سامد ثبت شده که 244 مورد آن به نتیجه رسیده است.
استاندار هرمزگان گفت: 317 مورد از تماسها نیز برای رسیدن به نتیجه در دست پیگیری است.
جادری افزود:بیشترین مشکلاتی که امروز مطرح شد در بخشهای آب ، برق ، تعاونی مسکن و کمیته امداد امام خمینی (ره) بود.
وی گفت : ارتباط مستقیم مسئولان با مردم به رفع سریعتر مشکلات شهروندان کمک می کند.
معاون ارتباطات مردمی سامد هرمزگان گفت : روزانه بین 80 تا 120 تماس مردمی در این سامانه ثبت می شود.
محمدرضا پاکروان افزود : درخواستهای مردمی پس از تماس با شماره تلفن 111 به دستگاههای اجرایی مربوطه ارجاع داده می شود.
وی گفت : 10 تا 12 روز هم مدت زمان رسیدگی و پاسخ به درخواستهای مردمی است.
پارسال هزار و 628 مورد تماس در سامانه سامد هرمزگان ثبت شده است.
انتهای پیام/ر