سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیرجند؛

قانون فصل الخطاب کاندیداها باشد

رئیس هیئت بازرسی بر انتخابات در طبس با بیان اینکه قانون فصل الخطاب کاندیداها باشد ،گفت:برای تبلیغات مقرراتی وجود دارد که باید رعایت شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛رئیس هیئت بازرسی بر انتخابات در طبس و معاونت سیاسی فرمانداری طبس صبح امروز در جلسه توجیهی و آشنایی با مقررات و قوانین پنجمین دوره انتخابات شهر و روستا در سالن همایش های هلال احمر شهرستان طبس گفت:قانون می گوید از ۸ روز به انتخابات می توانند تبلیغات را آغاز کنند و پیش از موعد، تخلف از قانون است.

سعید برقی با بیان اینکه در چهارمین دوره شوراهای شهر و روستا در طبس ۵۳ نفر کاندیدا شده بودند،افزود:در این دوره ۱۰۹ نفر کاندیدا شدند که این میزان افزایش صددرصدی دارد.

وی با بیان اینکه حضور و کاندیدا شدن این تعداد از همشهریان، بروز علاقه به نظام است،گفت:مجریان و برگزار کنندگان وظیفه سعی در حضور حداکثری و صیانت از رأی مردم را دارند.

رئیس هیئت بازرسی بر انتخابات در طبس و معاونت سیاسی فرمانداری طبس افزود:تأکید من برای این است که اگر ما قانون را رعایت کردیم می توانیم در فضایی سرشار از تفاهم و مودت یک رقابت سالم را انجام دهیم.

سعید برقی اظهار کرد:هرکاندیدا فقط می تواند یک ستاد تبلیغاتی تشکیل دهد، مطلبی خلاف واقع بیان نشود، انجام تبلیغات بر روی املاک دولتی نباشد و در بخش خصوصی باید با اجازه مالک اتفاق بیفتد.

وی گفت:کاندیداها فقط در قسمتهایی که برای تبلیغات در نظر گرفته شده تبلیغات کنند و وظایف و اختیارات شورا را نیز مطالعه کنند.

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.