سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

دستگیری سارق اینترنتی در "بابل"

سارق اینترنتی 30میلیون ریالی در بابل دستگیر شد.

سرهنگ جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،از شناسایی و دستگیری سارق اینترنتی که با سوء استفاده از موقعیت شغلی خود 30 میلیون ریال از فردی در این شهرستان کلاهبرداری کرده بود خبر داد .

 

وی گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر برداشت 30 میلیون ریال وجه نقد به صورت غیر مجاز از حساب بانکی وی توسط فردی ناشناس ، موضوع در دستور کار پلیس فتای این شهرستان قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان بابل افزود: در اجرای این ماموریت کارآگاهان پلیس فتا با بررسی های همه جانبه و کار کارشناسی موفق شدند فردی به نام ح-د را شناسایی کنند .

سرهنگ جعفری گفت: با هماهنگی مرجع قضائی متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازجویی های به عمل آمده به برداشت غیر مجاز به مبلغ30 میلیون ریال از حساب شاکی اعتراف کرد .

وی افزود: این متهم که مدتی قبل در یکی از دفاتر اینترنتی پرداخت قبوض مشغول به کار بوده با سوء استفاده از بی سوادی شاکی در زمان پرداخت قبوض از طریق کارت عابر بانک ، با دریافت شماره حساب و فعال کردن رمز اینترنتی اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب وی کرد .

وی گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و موضوع در دست بررسی است .

فرمانده انتظامی بابل از شهروندان خواست: برای جلوگیری از سوء استفاده افراد فرصت طلب از واگذاری اطلاعات حساب خود نزد افراد ناشناس خودداری کنند و در صورت مواجهه با مواردی مشابه مراتب را به مرکز فوریت های پلیس 110 اعلام کنند .

انتهای پیام/آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.