ساری،

کشف 8 کیلو مواد مخدر در بابل

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از شناسایی و دستگیری عامل تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف 8 کیلو تریاک در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ سید محسن جعفری گفت: در پی کشف یک عدد کوله پشتی حاوی مواد مخدر از یک دستگاه خودروی مسافر بر در شهرستان بابل ، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی بابل افزود: ماموران با انجام تحقیقات پلیسی موفق شدند صاحب کوله پشتی را که با این خودرو از تهران به شهرستان بابل عزیمت کرده بود شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ جعفری گفت: متهم که در بازرسی از کوله پشتی وی 8 کیلو تریاک کشف شد،در بازجویی های به عمل آمده به خرید و فروش و توزیع مواد مخدر در شهرستان بابل و سایر شهرستان های همجوار اعتراف کرد.

جعفری با اشاره به این که قاچاقچیان و سودجویان مواد مخدر با هدف رسیدن به سودهای کلان سعی در فریب افراد وجوانان جامعه را دارند، افزود: مواد مخدر از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده ها و معضلی اجتماعی است که سلامت فکری، فرهنگی و اقتصادی جامعه را با خطر مواجه می سازد.

وی از مردم خواست برای جلوگيری از اشاعه اين پديده شوم با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را در این زمینه به مرکز فوریت های پلیسی110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار