سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

تائید صلاحیت 17نفر از افراد رد‌صلاحیت شده در آبادان

17نفر از افراد رد‌صلاحیت شده در آبادان تأیید صلاحیت شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ویژه آبادان گفت: پیش‌تر ۳۳ نفر برای حضور در انتخابات شورا رد صلاحیت شده بودند که بر اساس آخرین اعلام ۱۷ نفر از این تعداد تأیید صلاحیت شده و می‌توانند کاندیدای انتخابات شورای شهر و روستا در شهرستان آبادان شوند.
 
ریاض فرحانی در نشست خبری افزود: بر اساس اعتراضاتی که ثبت‌نام کنندگان ردصلاحیت شده به موارد رد‌صلاحیت خودشان برای کاندیداتوری انتخابات شورا داشتند این اعتراضات موردبررسی قرار گرفتند.
 
وی گفت: مطابق آئین‌نامه، هیئت عالی نظارت بر انتخابات استان پس از بررسی صلاحیت‌ها در هیئت اجرایی شورای شهر و بر اساس منابع 4 گانه نتیجه این بررسی‌ها را اعلام کرد.
 
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ویژه آبادان تصریح کرد: پیش‌تر 33 نفر رد صلاحیت شده بودند که بر اساس آخرین اعلام 17 نفر از این تعداد تأیید صلاحیت شده و می‌توانند کاندیدای انتخابات شورای شهر و روستا در شهرستان آبادان شوند.
 
فرحانی عنوان کرد: کاندیداها از تاریخ 21 اردیبهشت‌ماه می‌توانند تبلیغات خود را آغاز کنند و تا 24 ساعت قبل از آغاز رأی‌گیری ادامه دارد و پس‌ازآن تبلیغات ممنوع می‌شود.
 
وی افزود: با سازمان‌های مردم‌نهاد، احزاب، تشکل‌ها، اقوام و رسانه‌های موجود در شهرستان آبادان جلسات توجیهی برگزارشده است.
 
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ویژه آبادان افزود: برگزاری جلسات توجیهی با اعضای اجرایی، کاربران کامپیوتر، مسئولان ستاد نامزدهای ریاست جمهوری و کاندیدهای تأیید صلاحیت شده شورای شهر و روستای شهرستان آبادان نیز در روزهای آینده انجام می‌شود.
 
فرحانی با اشاره به اینکه 2 هزار نفر نیروی انسانی در روز رأی‌گیری درگیر کار هستند، عنوان کرد: تمامی تمهیدات لازم برای پشتیبانی این افراد دیده‌شده است.
 
انتهای پیام/د
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.