سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

اگر کسی مدرکی علیه سرمربی ما دارد، بیاورد

مدیر عامل باشگاه گل‌گهر سیرجان گفت: تهمت زدن آسان است، اگر کسی در مورد تبانی بگوویچ مستنداتی دارد، بیاورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد جواهری، در مورد اینکه گفته می شود نتایج بازی های آخر تیم گل گهر شائبه داشته و بوی تبانی می‌آید، افزود: تهمت زدن خیلی آسان است، من در اینجا رسماً اعلام می‌کنم، اگر کسی مدرک مستندی دارد به باشگاه ارائه کند، ما با آغوش باز پذیرای آن هستیم.

مدیرعامل باشگاه گل گهر در پاسخ به این مطلب که، با توجه به اینکه این تیم موفق نشد به لیگ برتر صعود کند اما این باشگاه قرارداد بگوویچ را تمدید کرد، یادآور شد: ما در قراردادی که امسال با سرمربی این تیم داشتیم، اهدافی را دنبال می‌کردیم که یکی از این ها حضور تیم در بین ۵ تیم اول جدول بود، از آنجاییکه ما به تمامی اهداف خود در طول فصل رسیدیم، پس دلیلی وجود نداشت که قرارداد خود را با وینگو بگوویچ تمدید نکنیم.

جواهری خاطرنشان کرد: یکی دیگر از دلایل تمدید قرارداد با بگوویچ به خاطر اعتراض این باشگاه بابت اتفاقات بازی با فولاد یزد بود که نمی خواهیم در صورت مثبت بودن رأی کمیته انضباطی و صعود این باشگاه به لیگ برتر از سایر تیم ها عقب باشیم.

وی تصریح کرد: تاکنون چندین بار با سازمان لیگ و کمیته انضباطی مکاتبه شده است، اما تاکنون نتیجه‌ای نگرفتیم و امروز به همراه رئیس هیأت مدیره به کمیته انضباطی مراجعه و در صورت عدم پاسخ، این باشگاه مجبور است به مراجع بالاتر و همچنین فیفا شکایت کند.

جواهری با اعلام اینکه ما تا ‌آخر به دنبال حق مردم سیرجان هستیم و از این حق دفاع می‌کنیم، افزود: یکی از اهداف و شعارهایی که این باشگاه همیشه سرلوحه کارهای خود قرار داده، سلامت نفس، شفاف سازی و پاک بودن در فوتبال است.

انتهای پیام/ب


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.