سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

تحصیل7 هزار دانش آموز در شهرستان دهلران

رئیس اداره آموزش و پرورش دهلران از تحصیل ۷ هزار دانش آموز در ۵۷ واحد آموزشی در دهلران خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ سید غلامرضا موسوی رئیس اداره آموزش و پرورش دهلران عنوان کرد: یکی از نیازهای اساسی و حقوق  مسلم کودکان, نوجوانان و بزرگسالان دسترسی به آموزش و پرورش است.

سیدغلامرضا موسوی اظهار کرد: امسال به نام اقتصادمقاومتی, تولید و اشتغال از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است, این نامگذاری به معنی نیاز جامعه به کارآفرینی و نیروی انسانی ماهر است که در همین راستا آموزش و پرورش در جهت توسعه رشته های مهارتی هنرستان های کار دانش و فنی حرفه ای گام برداشته است.

موسوی به اقدامات انجام شده در آموزش و پروش شهرستان دهلران اشاره و افزود: تاسیس مرکز مشاوره روان شناختی, تاسیس دبیرستان دخترانه متوسطه اول, تاسیس دبیرستان دخترانه عشایری, تاسیس موزه آموزش و پرورش, بهسازی کفپوش سالن ورزشی پوریای ولی, صدور مجوز آموزشگاه های زبان انگلیسی از جمله اقدامات این اداره است.

رئیس اداره آموزش و پرورش دهلران با اشاره به وجود 57 واحد آموزشی و هفت هزار دانش‌آموز شاغل به تحصیل در این شهرستان یادآور شد: 10 کلاس درس در دهلران اکنون در کانکس دایر است که برای حل مشکل کمبود فضای آموزشی برای این کلاس ها نیازمند مشارکت خیرین هستیم.

انتهای پیام/ ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.