سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سیروان:

دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران یک وظیفه است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سیروان با اشاره به اینکه دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران یک وظیفه است، گفت: شهیدان و ایثارگران مظهر صلابت این مرزوبوم هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، حشمت الله نقدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سیروان در دیدار از خانواده شهدا و ایثارگر این شهرستان، بابیان اینکه خانواده شهدا مایه عزت جامعه هستند، گفت: امید است مسئولین نیز بیش‌ازپیش قدردان زحمات، ایثارگری‌ها و ازخودگذشتگی خانواده شهدا باشند.
 
وی بیان کرد: خانواده شهدا گل سرسبد جامعه هستند و مسئولین و مدیران در تمامی بخش‌ها و رده‌ها موظف‌اند در یک برنامه زمان‌بندی مشخص با خانواده‌های معظم و مکرم شهدا دیدار کرده و از نزدیک مسائل، مشکلات و درخواست‌های آنان را بررسی کنند.

نقدی بابیان اینکه نیاز معنوی خانواده‌های شهدا در کنار مباحث و موضوعات مادی باید موردتوجه باشد، ادامه داد: در این زمینه عزت، کرامت و شخصیت این عزیزان باید به‌شدت از سوی مسئولین امر رعایت شده و موردتوجه قرار گیرد.

وی وجود والدین عزیز شهدا در جامعه را مایه دلگرمی دانست و اضافه کرد: ما با حضور در کنار شما عزیزان برای ارائه خدمت بهتر و بیشتر به مردم، روحیه و انرژی می‌گیریم.
 
انتهای پیام/ د
 

دیدار با خانواده شهدا

برچسب ها: شهدا ، ایثارگران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.