سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

70 درصد مردم از طرح تحول سلامت راضی هستند

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: آنچه که از دستگاه‌های نظارتی ما در مورد میزان رضایت مردمی از طرح تحول سلامت داریم، نزدیک به 70 درصد رضایتمندی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی امروز در جمع خبرنگاران در میاندوآب در پاسخ به سوالی در مورد طرح تحول سلامت، اظهار داشت: آنچه که از دستگاه‌های نظارتی ما در مورد میزان رضایت مردمی داریم، نزدیک به 70 درصد رضایتمندی است.

وی با بیان اینکه کمتر طرحی در دو سه دهه گذشته بوده که این میزان رضایتمندی را داشته باشد، افزود: اشکالات ما کم نیست ولی مردم ما بزرگوار هستند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مردم به ویژه قشر ضعیف علاقمند به ادامه این مسیری هستند که در 3/5 سال گذشته برای بهداشت و درمان ایجاد شده است و باید ادامه پیدا کرده و کاستی‌های آن به تدریج رفع شود.

قاضی‌زاده هاشمی به اهداف سفر خود به میاندوآب و آذربایجان غربی اشاره و اظهار کرد: تعداد زیادی پروژه داریم که امروز به بهره‌برداری می‌رسد و در میاندوآب نیز طرح توسعه بیمارستان حضرت فاطمه زهرا (س) باید تا شش ماه آینده به اتمام و بهره برداری برسد.

وی تصریح کرد: با افتتاح این طرح حداقل 70 تخت بیمارستانی به شهرستان اضافه شده و بخش‌های MRI و سی تی اسکن و تجهیزات جدید نیز به بیمارستان داده می‌شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پایان مطرح کرد: مجموعه ای هم برای غربالگری سرطان در شهرستان پیش بینی شده و نیز امیدواریم متخصص‌هایی هم که در شهرستان کم هستند به تدریج تامین کنیم.

انتهای پیام/ب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
رضا
۱۳:۴۱ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
اقای وزیر بنده از شهرستان خوی در مورخه01-02-96در یک تماس تلفنی با115مبنی براینکه پدرم استفراغ خونی کرده وتقاضای کمک از 115 کردم ولی متاسفانه پاسخگوی محترم فرمودن که سوار بر ماشین خود کرده و به اورژانس بیاورید و ما بیخبر از اینکه فرد استفراغ کننده را تکان نمیدهند به اورژانس رساندیم ودر اورژانس جان دادند بنده از اقا که اسمشان محسن پیرانی میباشد دارم از شما تقاضا دارم اقدامات لازمه را مبذول فرمایید
ناشناس
۰۹:۰۹ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
موقع انتخابات افتتاح پروژه ها چقدر زیاد شده!!!!!!!