سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مسابقات هندبال منطقه 2 نیروی زمینی

مسابقات منطقه دو نزاجا به میزبانی تربیت بدنی نیروی زمینی برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات هندبال منطقه دو نزاجا با حضور 10 تیم امروز (شنبه) آغاز شد.
سیف الله حیدرپور، مسئول برگزاری مسابقات در این رابطه گفت: مسابقات منطقه 2 نیروی زمینی با حضور 10 تیم در قالب دو گروه امروز آغاز شد. 4 تیم برتر این مسابقات به مرحله نهایی که در اصفهان برگزار می‌شود راه می‌یابند. مسابقات هندبال منطقه‌ای نزاجا در 8 منطقه برگزار می‌شود که 16 تیم برتر مناطق 8 گانه، 25 اردیبهشت ماه در اصفهان با یکدیگر رقابت خواهند کرد.  
حیدرپور در ادامه افزود: این مسابقات از سطح کیفی بالایی برخوردار است و بازیکنان ملی‌پوش جوانان و نوجوانان در تیم‌ها حضور دارند. برای مثال، تیم قرارگاه پشتیبانی از چندین بازیکن ملی‌پوش بهره می‌برد و سایر تیم‌ها نیز به نسبت در ترکیب خود از ملی‌پوشان استفاده می‌کنند.  
مسئول برگزاری مسابقات در پایان گفت: ماحصل مسابقات هندبال منطقه‌ای نزاجا، تیم هندبال نیروی زمینی خواهد بود که در مسابقات لیگ برتر سال جاری شرکت خواهد کرد. در واقع، از میان شرکت‌کنندگان در این مسابقات، بهترین بازیکنان برای تیم نیروی زمینی انتخاب خواهند شد.  
از سوی دیگر، مسابقات کشتی قهرمانی نزاجا به میزبانی مرکز آموزش 04 در تاریخ 16/2/96 برگزار شد. همچنین برگزاری مسابقات 5 گانه نزاجا به میزبانی هوابرد شیراز در روز 19 اردیبهشت، مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی نیرو‌های مسلح در تاریخ بیستم اردیبهشت ماه، مسابقات دومیدانی نزاجا به میزبانی تیپ 220 گرگان در روز بیست و سوم همین ماه، مسابقات دارت در روز بیست و نهم اردیبهشت به میزبانی اصفهان و مسابقات فوتبال منطقه‌ای تمرکزی به میزبانی مراپش در همین روز(29 اردیبهشت)، از برنامه‌های ورزشی نیروی زمینی ارتش تا پایان اردیبهشت‌ ماه سال جاری است.  
 
 
 
 
 
 
 

 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.