رئیس فدراسیون هندبال گفت: در حال رايزنی با مسئولان آسيايی و جهانی هستيم و اميدواريم هرچه زودتر مشكلات شان حل شود.

رحیمی: اميدوارم با جريمه و تعليق رو به رو نشويم / مسئله تعليق براي بدهي ها استبه گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از انصراف تیم ملی بانوان هندبال کشورمان در رده سنی نوجوانان و جوانان از مسابقات قهرمانی آسیا احتمال تعلیق فدراسیون هندبال ایران و جریمه 30 هزار دلاری بیش تر از گذشته این فدراسیون ورزشی را تهدید می کند.

برهمین اساس علیرضا رحیمی رئیس فدراسیون هندبال در گفت و گو با خبرنگار ما درباره تعلیق احتمالی هندبال ایران اظهار داشت:فعلا در حال مکاتبه با مسئولان فدراسیون جهانی هندبال هستیم و امیدوارم تا چند وقت دیگر این موضوع رفع شود.

وی افزود:مشکل اصلی ما جریمه های احتمالی و بدهی های زیادی است که از گذشته به کنفدراسیون هندبال‌آسیا و جهان وجود داشته است.همچنین جریمه در نظر گرفته شده برای بانوان هم احتمال دارد تا به بدهی های قبلی اضافه شود.

رحیمی ادامه داد:اگر مشکل بدهی ما به فدراسیون جهانی رفع شود دیگر مشکلی از جهت تعلیق احتمالی و به طبع‌ آن بدهی جریمه وجود ندارد.

رئیس فدراسیون هندبال در ادامه در مورد شرایط تیم های ملی بیان داشت:تیم ملی بانوان در سال 96 هیچ مسابقه ای ندارد اما تیم ملی‌ آقایان قرار شده در شهریور ماه در دیداری تدارکاتی به مصاف کره جنوبی برود.همچنین تیم ملی قرار است برای مسابقات پیش رو در بهمن ماه آماده شود.جدا از این موضوع در بازی با کره یک مربی داخلی سرمربی تیم خواهد بود و پس ا‍‌ز آن سعی داریم با چند گزینه خارجی برای هدایت تیم ملی هندبال صحبت کنیم.
 
وی در پایان درباره وضعیت تیم ملی هندبال بانوان هم عنوان کرد:به دلیل اینکه در سال 96 هیچ مسابقه ای برای بانوان در نظر گرفته نشده فعلا انتخاب سرمربی و برنامه ریزی برای ما اولویت ندارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار