سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

برگزاری اولین دوره مربیگری عمومی اسکیت درجه 3

اولین دوره مربیگری اسکیت درجه 3 با حضور مدرسین فدراسیون اسکیت و با حضور 18 نفر از علاقمندان به این رشته ورزشی در بافق برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمد علی طالعی معاون فرماندار بافق گفت:شهرستان بافق از پتانسیلهای خوبی در عرصه ورزش  برخوردار است و جا دارد از رئیس هیات اسکیت شهرستان که در برگزاری این دوره از کلاسها زحمت فراوانی را کشیده اند قدردانی کنیم.

رضا نارگانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق نیز در حاشیه این مراسم ضمن قدردانی از رئیس هیات اسکیت استان و شهرستان گفت : در شهرستان بافق فقر مربی و داور داریم و متاسفانه در سالهای گذشته در زمینه پرورش مربی و داور خوب عمل نشده بود بنابراین در اولین اقدام به روسای هیات های ورزشی اعلام شد تا برگزاری دوره های مربیگری و داوری را در اولویت کاری خود قرار دهند.

نارگانی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر هیاتهای ورزشی  هندبال ، تنیس روی میز و اسکیت در این امر پیشقدم شده اند ضمن قدردانی از مسئولان این هیاتها  اظهار امیدواری کرد که در سال جاری شهرستان بافق در زمینه پرورش مربی و داور و ارتقا مربیان به مدارج بالاتر موفقیتهای چشمگیری را کسب نماید.

مراسم اختتامیه اولین دوره مربیگری اسکیت در شهرستان بافق با حضور محمد علی طالعی معاون فرماندار ، رضا نارگانی رئیس اداره ورزش و جوانان و رضا امیدوار رئیس هیات اسکیت این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/ ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.